Merläsning
Annons
Så förenklar och effektiviserar AI vardagen för fotografer
Annons
Som fotograf eller videograf vet du att kreativiteten ofta kommer när du minst anar det – på väg till en location, i bilen efter ett kundmöte, eller mitt under en plåtning när ljuset faller på ett sätt du inte förväntat dig. Men i ett yrke där fokus ligger på att fånga ögonblick, är det lätt att egna tankar, bildidéer eller feedback från kunden glöms bort.
Läs mer...





















14 Kommentarer
Logga in för att kommentera
Dock märkte jag en sak, ni har lite olika pappersmaterial i tidningen. Finns det någon orsak till det? Inte för att det gör mig något ont, snarare tvärtom, det kanske finns något att lära sig :-)
MVH
André
Efter att ha läst en massa spott och spe angående de två olika pappersmaterialen fick jag upptäcka det med egna ögon idag då jag köpte tidningen. Jag förstår nog tanken och tycker det är bra. Vad jag däremot inte gillar är, som så många redan påpekat, den fräna lukten som även sätter sig i fingrarna efter att ha bläddrat igenom tidningen. Hoppas att de fortsätter med två olika papper men att det matta pappret inte luktar.
Monica
Jag ska kolla upp saken, men troligen är det på samma sätt som när jag jobbade med Kamera & Bild att i vissa delar av landet så levererar inte Posten tidningar mer än en dag i veckan.
@Monica. Du har fått ett svar från upplageansvarige igår den 5 apri. Jag hoppas att du sett det och kan svara lite på frågorna där så vi kan reda ut orsak.
Jag tyckte det "nya" pappret var jättebra.
Tex var reportaget om sportfotografen mer läsvänligt än när det är blankt papper som blänker i läslampan.
Kör på så, bara min åsikt.
Mvh Christian
Jag fick tidningen hem (Mölndal) efter de kommit till butik. Spelar inte så stor roll egentligen. När jag var och handlade mat och såg det nya numret undrade jag om jag missat förnya prenumerationen men efter ett par dagar ser jag att jag inte glömt det.
Never mind, jag hittade det nu.. :-)
http://www.fotosidan.se/magasin/viewshops.htm
Lite trist att det dröjer så pass länge efter att tidningen kommit ut i butiken.
För övrigt en jättetrevlig tidning.
Mvh Laila.
Kolla med kundtjänsten:
08-7996232
[email protected]
Jag har köpt fotosidan i butik trots att jag borde ha fått den i brevlådan.
Vore roligt med nåt slags svar, kanske till jul?
Mejlade du kundtjänst eller redaktionen? Det är företaget Pressdata som har hand om vår kundtjänst. Vi på redaktionen har inte tillgång till prenregistret och kan inte kolla hur det ligger till.
Pressdata, 5/4 skickade jag det mailet till dom.
Om du skickade den 5/4 och inte fått svar så har ngt gått fel. Rutinen är max 3 arbetsdagar innan mail skal vara besvarade. Jag mailar dig för att reda ut.