Fotosidan Magasin

Fotosidan Magasin > Artiklar-Nyheter > Nytt Fotosidan Magasin i butik!

Nytt Fotosidan Magasin i butik!

Nu finns ett rykande färskt nummer av Fotosidan Magasin ute i butik. Nr 2 - 2009 innehåller bland annat en stor sommarguide med 66 fantastiska fotoplatser samt massvis med tips hur du blir en bättre fotograf i sommar.

 
I detta nummer kan du läsa om hur du det är att jobba som hundfotograf, om photoshop-trollkarlen Erik Johansson, 15 sidor tips & tricks, sommarguiden till din fotosommar samt som alltid i Fotosidan Magasin - massor med bilder och bildkritik:

Fine Art Nude: Olle Carlsson kritiserar medlemmarnas nakenbilder
Landskap: Hans Strand ger sina tips till bättre landskapsbilder
Konsert: Rockfotografen Emma Svensson ger kritik
Dokumentärt: Legendariske Anders Petersen recenserar dokumentärbilder
Tema - Frihet: Bildbyrån Bildarkivet.se ger kommersiell kritik

 

 

 



Publicerad 2009-06-11. Läst av 133380 personer.
Missa inte utrustningsförsäkringen som Plus-medlemmar har bättre pris på

Plusmedlemskap kostar 220 kr per år

Fotosidan uppskattar att du diskuterar våra artiklar. Håll en god ton och håll dig till ämnet för ett bra debattklimat.



Logga in för att kommentera

2009-06-12 08:16   Bjarne
Jag köpte tidningen i Pressbyrån igår. Såg trevlig ut, som vanligt, med många bra bilder. På framsidan stod det något om 60 sidor fotoguider i pdf-format, som skulle ingå, men några sådana hittade jag inte. Skulle det varit en CD med i tidningen?
2009-06-12 08:28   David Elmfeldt
På sidan 87 i tidningen så hittar du länken till allt material. Det är ingen CD denna gången.
2009-06-12 08:40   martinwiberg
När jag förnyade mitt medlemskap stod det att jag skulle få det nya numret av Fotosidan Magasin. Det har inte dykt upp ännu. Ska jag börja bli orolig eller borde det vara på väg?
/martinw
2009-06-12 10:06   MaagnusJ
Martin>> Jag har inte heller fått den så du behöver nog inte vara orolig. Eller så skall jag också vara orolig ;)
2009-06-12 11:00   lahoo
En av bilderna ovan är mina, den vänstra på http://www.fotosidan.se/cldocpart/57879.jpg
Det känns härligt att ha fått med en bild i tryck och jag väntar med spännig på att få tidningen.

Jag skrev och undrade om leveranstidenoch fick till svar att det tar 4 veckor.
2009-06-12 11:38   gravityse
Så om jag har förstått det rätt, så är det fyra veckor leveranstid på tidningen om man har förlängt sitt medlemskap? Det hade varit bra att veta att man får den i mitten på juli, så jag köper tidningen på pressbyrån istället.
2009-06-12 12:09   David Elmfeldt
Ni var ett antal som köpte uppgradering + tidning. Det var lite olyckligt att vi inte informerade om att det skulle ta lite extratid innan ni fick tidningen. Vi ber om ursäkt för det.
2009-06-12 15:04   mhyden
Jag betalade i mars prenumeration 4 nr+ uppgradering medlemskap. Får jag också vänta i 4 veckor?
/martin
2009-06-12 22:06   David Elmfeldt
Nej, har du prenumererat så skall den ha kommit. Jag ser till att du får ett nytt ex utskickat.
2009-06-13 16:29   maadde
Jag är också prenumererat och har fått tidigare nummer men väntar fortfarande på det senaste
2009-06-15 10:26   snaxalig
Efter allt strul med leveransen av förra numret så fick jag hem det till slut. Härligt!

Till min stora glädje kom det här numret, nr 2 2009, på utannonserat datum. Dessutom i två exemplar. Wow!

Istället för att returnera extratidningen, så tar jag mig friheten att ge det till en fotointresserad vän. Kanske blir även han betalande prenumerant en dag...

Trevlig sommar!
2009-06-16 21:36   pally
Ja det var inga roliga nyheter att läsa här om att leverensen blir så sent efteråt om man uppgraderat medlemskapet i tron att få tidningen i brevlådan när den kom ut. Finns den på pdf någonstans så man kan läsa artiklarna man var ute efter att läsa nu tills man får den i brevlådan?
2009-06-20 21:57   Elin Larsson
Min bild publicerades i tidningen, och ni lovade ett ex. av tidningen + en bok. Har inte fått det ännu, så jag undrar när ni skickar det? =)

MVH Elin
2009-06-22 17:12   zillion
Kan man beställa tidigare nummer av Fotosidan Magasin? Om ja, hur går man då tillväga?
/Anders
2009-07-05 18:54   sandpete
Jag är också prenumerant men har ännu inte fått det senaste numret. Föregående nummer kom som det skulle men nu verkar det ha blivit någon miss nånstans. Vart vänder jag mig för att få det tillrättat?
2009-08-09 20:34   Thomas Ohlsson
Jag betalade min prenumeration i februari. Jag har mailat fotosidan om detta, men inget svar än. Jag har inte fått min tidning! Jag vill ha den nu!

vad göra???
2009-08-25 16:19   andmag
Jag vill komma över just nr 2 av denna tidning. Den verkar vara sklutsåld inegn som har ett ex till salu?

Merläsning


Elinchrom ELC 125 - ELC 500 studioblixtar