Annons

uppdatering av cs4

Produkter
(logga in för att koppla)

Kajsa220

Aktiv medlem
Jag försöker uppdatera cs4 via hjälp - uppdatering men det går inte.....det kommer en ruta att uppdateringen slutfördes inte och så kan man välja att försöka igen eller avsluta och försöka senare....jag har testat båda men det funkar inte. Vad ska jag göra då?

Du måste avsluta själva Photoshop innan uppdateringen kan ske, har du gjort det? Uppdateringsprogrammet är en separat process och stängs alltså inte om du stänger ned PS.

Du måste avsluta själva Photoshop innan uppdateringen kan ske, har du gjort det? Uppdateringsprogrammet är en separat process och stängs alltså inte om du stänger ned PS.

Jag har typ ZERO datakunskaper men trodde att jag skulle fixa detta. Avsluta photoshop skriver du....men jag skulle gå in i photoshop och därifrån göra uppdateringen enl de instruktioner jag fick. Och då är ju photoshop öppet vad jag förstår.*hm*

Jag har typ ZERO datakunskaper men trodde att jag skulle fixa detta. Avsluta photoshop skriver du....men jag skulle gå in i photoshop och därifrån göra uppdateringen enl de instruktioner jag fick. Och då är ju photoshop öppet vad jag förstår.*hm*

Ja, ett sätt att få upp uppdateringsprogrammet är att göra så. Återigen så så kan du avsluta Photoshop utan att uppdateringsprogrammet avslutas.

1. Välj uppdatera
2. Avsluta Photoshop

ANNONS
Götaplatsens Foto