Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
uppdatering av cs4
- Trådstartare Kajsa220
- Start datum
Kajsa220
Aktiv medlem
Du måste avsluta själva Photoshop innan uppdateringen kan ske, har du gjort det? Uppdateringsprogrammet är en separat process och stängs alltså inte om du stänger ned PS.
Jag har typ ZERO datakunskaper men trodde att jag skulle fixa detta. Avsluta photoshop skriver du....men jag skulle gå in i photoshop och därifrån göra uppdateringen enl de instruktioner jag fick. Och då är ju photoshop öppet vad jag förstår.*hm*
ztenlund
Aktiv medlem
Jag har typ ZERO datakunskaper men trodde att jag skulle fixa detta. Avsluta photoshop skriver du....men jag skulle gå in i photoshop och därifrån göra uppdateringen enl de instruktioner jag fick. Och då är ju photoshop öppet vad jag förstår.*hm*
Ja, ett sätt att få upp uppdateringsprogrammet är att göra så. Återigen så så kan du avsluta Photoshop utan att uppdateringsprogrammet avslutas.
1. Välj uppdatera
2. Avsluta Photoshop
Kajsa220
Aktiv medlem
Ja, ett sätt att få upp uppdateringsprogrammet är att göra så. Återigen så så kan du avsluta Photoshop utan att uppdateringsprogrammet avslutas.
1. Välj uppdatera
2. Avsluta Photoshop
Ja okej - då ska jag göra så =) Tack ska du ha!