Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Canon 7D för 14990:-
- Trådstartare SD40T-2
- Start datum
Tonyeagle
Aktiv medlem
Que?
16990 står det på hemsidan?!
Priserna går ner och ner, nu säljer Fotokungen 7D-hus för 14990:-
SD40T-2
Avslutat medlemskap
Du får titta under Utförsäljning & Demoartiklar.
Tonyeagle
Aktiv medlem
Ja, ja
Demoartiklar ja. Det kan man väl inte kalla att priset har sjunkit till 14990!
Du får titta under Utförsäljning & Demoartiklar.
SD40T-2
Avslutat medlemskap
Jo, därför att det har jämförts med sådana hus förut och det här är lägre än tidigare. Vilket inte framgick av mitt inlägg.
Det gäller kameror som kommer direkt från Canon, med full garanti och de flesta är aldrig använda, vissa är "refurbished", så det går inte att se skillnad på ett nytt hus och ett av dessa.
Senast ändrad:
Tonyeagle
Aktiv medlem
Som vanligt
Men sådana hus har väl alltid legat ca 10-15 % lägre än "vanliga" nya hus?!
Jo, därför att det har jämförts med sådana hus förut och det här är lägre än tidigare. Vilket inte framgick av mitt inlägg.
Det gäller kameror som kommer direkt från Canon, med full garanti och de flesta är aldrig använda, vissa är "refurbished", så det går inte att se skillnad på ett nytt hus och ett av dessa.
SD40T-2
Avslutat medlemskap
Det här var ett tips för dem som vill ha ett bra hus med full garanti till ett vettigt pris. Alla vet inte om att det finns.
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
i detta fall är det inte rätt att jämföra demoexen med nya. Dessa är definitivt de som använts för att lansera kameran på mässor runt om europa, en hel del. Dessa har flirpat en hel del exponeringar, bara när jag lekte lite på mässan så brändes säkert hundra exponeringar, så man får se till det också, även om det är ett års garanti. Jag skulle hellre lägga nån tusenlapp mer på en ny med oförbrukad slutare faktiskt.