Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

På jakt efter en D300s

Produkter
(logga in för att koppla)

Dadid

Aktiv medlem
Råkade sälja min D200 häromdagen då jag fick en ingivelse att skaffa en D300s. Nu har jag abstinens då begagnatutbudet är minst sagt klent. Således kommer här ett litet nödrop.

Känner du någon som känner någon som har en D300s och kanske skall uppgradera?
Alternativt känner någon någon som skulle kunna hjälpa till med ett köp i NY?

Skulle vilja hitta något här hemma för 11-12000. Annars har jag en möjlighet att få hjälp från London, men det innebär en hel månads väntan:)

Tacksam för hjälp

David

Råkade sälja min D200 häromdagen då jag fick en ingivelse att skaffa en D300s. Nu har jag abstinens då begagnatutbudet är minst sagt klent. Således kommer här ett litet nödrop.

Känner du någon som känner någon som har en D300s och kanske skall uppgradera?
Alternativt känner någon någon som skulle kunna hjälpa till med ett köp i NY?

Skulle vilja hitta något här hemma för 11-12000. Annars har jag en möjlighet att få hjälp från London, men det innebär en hel månads väntan:)

Tacksam för hjälp

David

Annonsmarkanaden?

Jag tror det var någon på detta forumet som rekommenderade sidan. Har själv ännu inte handlat där men kommer mest troligt att göra mitt nästa kamerainköp därifrån.

Verkar som Holland är bland de billigaste länderna vad gäller kameraprylar.

http://www.foka.nl/site/nikon-d300s-body-p-16813.html

cirka 12500 för bara huset, ungefär samma som många andra icke-svenska affärer. Det slår dina 1100 pund med typ 150 kr :p

Vad denna butiken däremot har nedrans billigt är SB-900. 299 euro inklusive skatt (19% i holland). Det blir mitt nästa inköp från Holland i alla fall :)

Verkar som Holland är bland de billigaste länderna vad gäller kameraprylar.

http://www.foka.nl/site/nikon-d300s-body-p-16813.html

cirka 12500 för bara huset, ungefär samma som många andra icke-svenska affärer. Det slår dina 1100 pund med typ 150 kr :p

Vad denna butiken däremot har nedrans billigt är SB-900. 299 euro inklusive skatt (19% i holland). Det blir mitt nästa inköp från Holland i alla fall :)

Det blev en kamera från denna affär. Tryckte just på köp.

/David

Lycka till och hoppas allt går bra! Jag har bara handlat från Holland en gång, dock inte från den affären, men allting gick smidigt så jag kommer göra det igen.

Lägg gärna in en tråd här igen så vi vet hur det har gått.

Mvh

Rasmus

Om Foka

Jag har skickat efter objektiv två gånger från foka.nl, det har fungerat bra.

Från de har skickat så har det tagit tre vardagar tills posten levererat hem till dörren.

ANNONS
Götaplatsens Foto