Makten
Aktiv medlem
Att registrera ett konto på Fotosidan endast för att skriva i en tråd om ett ämne man tycker är fånigt, är också en egenhet. En ganska märklig sådan.Roligt med konstiga annonser. OK, jag förstår. Alla har vi ju våra egenheter.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Att registrera ett konto på Fotosidan endast för att skriva i en tråd om ett ämne man tycker är fånigt, är också en egenhet. En ganska märklig sådan.Roligt med konstiga annonser. OK, jag förstår. Alla har vi ju våra egenheter.
Kanske någon av hans annonser finns med bland den digra skörd som redovisas i den här tråden....
I Sverige? Kollar jag Scandinavian photo kostar en G11 med ett rimligt minneskort ungefär 7000.
Jag köpte en i USA, med 8 GB, och då kostade den 4000, så om det är sådana priser du menar stämmer det. Men då tillkommer ju resan...
Kollar du på prisjakt så ligger den på ca 4970:- som billigast. ScanidinavianPhoto är väl inte direkt kända som ett lågprisalternativ.
Inte skulle jag köpa från PC varuhuset, pixmania eller liknande.
Japanphoto för 6084:- är den som vore tänkbar för mig.
Utomlands skulle jag kunna tänka mig Warehouseexpress för 4600:- + frakt ca 400:-
Inte skulle jag köpa från PC varuhuset, pixmania eller liknande.
Japanphoto för 6084:- är den som vore tänkbar för mig.
Utomlands skulle jag kunna tänka mig Warehouseexpress för 4600:- + frakt ca 400:-
Pixmania är inget fel på. Har beställt hur mkt som helst från dom. Snabb leverans. Enda nackdelen är att man inte får svensk eller engelsk manual. Men en tusing är en tusing och säljer man på blocket lär man oftast bli kontrollerad på pricerunner eller prisjakt om deras pris är rimligt.
/Stefan
En kamera säljes!
http://www.blocket.se/stockholm/En_kamera_kara_vanner_26342955.htm?ca=12&w=2
Kan den verkligen vara på allvar?