Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tack för gratisreklamen, men...

Produkter
(logga in för att koppla)

Makten

Aktiv medlem
...är det verkligen meningen att mitt påskblogginlägg ska ligga där till höger under "bloggar" i två veckor? Dags att byta lite kanske?

;-)

Hallå? Vore det inte läge att åtminstone svara när ni uppenbarligen läser och svarar i andra trådar?

Undrar vad som händer om jag redigerar inlägget till någon jobbig politisk propaganda? :-D

De där puffarna baseras på blogginlägg som David och Jessica puffat för på förstasidan, men det har inte skrivits några sådana på senare tid. När jag satte in en "åldersspärr där så inte urgamla kom med så vart bara din kvar.

Men jag tar bort den nu då.

Undrar vad som händer om jag redigerar inlägget till någon jobbig politisk propaganda? :-D

Martin, gör mej en tjänst och skriv några smaskiga sanningar i radikal antikorrekt anda.

Vi kan ju alltid bolla lite först om exempelvis porr, dubbelmoral, (anti)feminism och politiska trender.

Hälsningar
Kenneth

ANNONS
Götaplatsens Foto