Annons

Ljusskadad fil

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har beställt tätningar av en amerikan som är bra att ha att göra med. Han skickar med en utförlig arbetsbeskrivning för just den kamera man beställt material till. Jag har ett par kit till FM och F3 liggande någonstans, som väntar på en regnig dag när jag inte har något annat för mig. Använder de andra kamerorna så länge.

Jon Goodman heter han men jag tror tyvärr han har slutat pga hälsoskäl. Det var ju ett tag sedan ser jag nu.20260325_143854.jpg

Senast ändrad:
Jag har beställt tätningar av en amerikan som är bra att ha att göra med. Han skickar med en utförlig arbetsbeskrivning för just den kamera man beställt material till. Jag har ett par kit till FM och F3 liggande någonstans, som väntar på en regnig dag när jag inte har något annat för mig. Använder de andra kamerorna så länge.

Jon Goodman heter han men jag tror tyvärr han har slutat pga hälsoskäl. Det var ju ett tag sedan ser jag nu.Visa bilaga 179737
Tack för tipset, sk se om jag kan få tag i han.
Kameran är ju himla fin att plåta med så det är absolut värt att ge sig på byte av tätningarna.

ANNONS
Götaplatsens Foto