Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

20 år, ingen bättring

Tomasz

Aktiv medlem
Jag skrev ett blogginlägg, förhandsgranskade och gick sedan tillbaka. Blankt!
Inget av det jag skrivit går att hitta.

Efter 20 år kunde man hoppas att FS fixat en stabil site, men problemen återuppstår regelbundet.
Jag är skitsur! Be mig inte försöka med ditten och datten, inlägget är borta och världen går miste om ett guldkorn ;)
När jag tankar bilen betalar jag och förväntar mig att få bränsle utan krumbukter. När jag betalar för FS har jag samma förväntningar.

Inlägget är inte borta utan finns med rubrik och uppladdad bild. Däremot ingen brödtext. Så de delarna borde du se.

Jag förstår också jämförelsen med att förvänta sig att en tjänst bara ska fungera. Den ambitionen delar vi. Vad som gick fel här oklart. Du fick inget felmeddelande i samband med förhandsgranskning eller Spara?

Jag skrev ett blogginlägg, förhandsgranskade och gick sedan tillbaka. Blankt!
Inget av det jag skrivit går att hitta.

Efter 20 år kunde man hoppas att FS fixat en stabil site, men problemen återuppstår regelbundet.
Jag är skitsur! Be mig inte försöka med ditten och datten, inlägget är borta och världen går miste om ett guldkorn ;)
När jag tankar bilen betalar jag och förväntar mig att få bränsle utan krumbukter. När jag betalar för FS har jag samma förväntningar.
Det jag har råkat ut för några gånger är att jag skriver bloggen i en webbläsare Safari på iPad och så lämnar jag bloggen utan att spara för att hämta information i någon annan app eller webbläsare och att jag sedan går tillbaka så är det inskrivna borta. Jag kommer inte ihåg exakt vad som händer när jag kommer tillbaka till Safari, om bloggen då laddas om på nytt och då med det material som är sparat?

Efter att det hänt några gånger så har man lärt sig att spara innan man lämnar. Ska dock tilläggas att 95% av de gånger man lämnar så har man innehållet kvar när man kommer tillbaka

Om det kan vara något sådant, att du lämnade webbläsaren och förlorade innehållet?

Edit ser att du skriver förhandsgranska, det har jag aldrig använt så jag vet inte hur det fungerar om man går till förhandsgranska utan att spara innan

Edit2. Jag gjorde en test med förhandsgranska och för mig så sparades innehållet jag hade skrivit in utan att trycka på spara när jag gick till förhandsgranska

Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens Foto