Annons

Objektivköp

Produkter
(logga in för att koppla)

Fex

Aktiv medlem
Om du menar att det är vädertätat så är det inte det vad jag vet.
I övrigt bara att hålla med! :)

Vädertätat eller inte, jag har fotat säkert 20 timmar med det i sommar i hällande regn och det har inte tagit in något vatten än så mitt är då tätt.
 

Henry Fredrikson

Avslutat medlemskap
Jag omformulerar mig, jag tror inte du hittar ett skarpare objektiv till kameran för de pengarna än 70-200/4 om det är tele som ska köpas. Jag lever på min fotografering och har hunnit testa mig fram ganska mycket bland de billigare objektiven och jag anser att 70-200 är det bästa objektivet för de pengarna, både byggkvalite samt optik.
Varför har Du då registrerat Dig som amatörfotograf här? Är inte definitionen på professionell att man lever på det?
 

Fex

Aktiv medlem
Det var ett tag sedan jag registrerade mig och när jag fortfarande hade fotograferandet brevid min inkomst. Har inte haft en tanke på att ändra det, har helt enkelt glömt bort att det var en av de saker man reggade när man blev medlem. Ska se efter om jag kan ändra på det. Det var iaf inte min mening att skapa upprörda känslor utan tanken var att hjälpa TS med det han frågade efter.

..tillbaks till ämnet nu, så vi inte drabblar bort tråden i bagateller.
 

MixPix

Aktiv medlem
Vädertätat eller inte, jag har fotat säkert 20 timmar med det i sommar i hällande regn och det har inte tagit in något vatten än så mitt är då tätt.
Det är ju alltid bra när grejjor fungerar bättre än förväntat för det är inte vädertätat. :)

Kör mitt 400 5.6 ganska ofta i regn med och det funkar oxå fortfarande trots att även det saknar vädertätning.
 

Fex

Aktiv medlem
Det är ju alltid bra när grejjor fungerar bättre än förväntat för det är inte vädertätat. :)

Kör mitt 400 5.6 ganska ofta i regn med och det funkar oxå fortfarande trots att även det saknar vädertätning.
Ja det är nog bara att konstatera att det är bra grejor Canon har i sin L-garderob :)
 
ANNONS