Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Då var det gjort.

Produkter
(logga in för att koppla)

.Z.

Aktiv medlem
Efter att ha varit aktiv här sen 2001-12-01 22:19:46 så har jag nu fått fingrarna ur & blivit riktig medlem, fråga mig inte varför jag inte blivit det tidigare...

Jag förstår att några av er kanske tyckt att det på nåt sätt varit som att jag åkt snålskjuts med tanke på den trafik jag haft här i forumen under vissa perioder men nu är jag alltså äntligen GULDMEDLEM så nu jävlar ska det bli fart på Larsa!

//Larsa
 

.Z.

Aktiv medlem
Förresten. Är det så att man automatiskt blir en bättre fotograf när man blivit guldmedlem eller är det en myt? ;-)
 

lottawe

Aktiv medlem
.Z. skrev:
Förresten. Är det så att man automatiskt blir en bättre fotograf när man blivit guldmedlem eller är det en myt? ;-)
Jag tror det är sant.
Det är anledningen till att jag inte blir guld. Jag vill ha det där "bättre fotograf" kvar att "kämpa" framåt till.. (men säg det inte till kunderna;))
 

Lindaliten

Aktiv medlem
Det måste erkännas, jag har personligen inte förstått varför jag ska betala för nåt jag inte vill ha. Jag kan ladda upp tio bilder, och eftersom de allra flesta bilder jag laddat upp är såna jag vill ha kritik på så byter jag dem emellanåt. Å några extrafunktioner har jag aldrig saknat, så jag är nöjd som den snik-medlem jag är idag =)

Men jag är glad att det finns betalande bra fotografer, desto fler bilder att njuta av, tack Z! =)
 

.Z.

Aktiv medlem
Lindaliten skrev:
Det måste erkännas, Jag har personligen inte förstått varför jag ska betala för nåt jag inte vill ha. Jag kan ladda upp tio bilder, och eftersom de allra flesta bilder jag laddat upp är såna jag vill ha kritik på så byter jag dem emellanåt. Å några extrafunktioner har jag aldrig saknat, så jag är nöjd som den snik-medlem jag är idag =)

Men jag är glad att det finns betalande bra fotografer, desto fler bilder att njuta av, tack Z! =)
Jo, man ska absolut inte känna sig tvingad på nåt sätt & tycka att man "snikar". FS är för alla!

//Larsa
 

.Z.

Aktiv medlem
lottae skrev:
Jag tror det är sant.
Det är anledningen till att jag inte blir guld. Jag vill ha det där "bättre fotograf" kvar att "kämpa" framåt till.. (men säg det inte till kunderna;))
Äh. Har svårt för att tro att du kan bli bättre, är man optimal så varför slänga ut 500 spänn...
 

Brummelisa

Aktiv medlem
Lindaliten skrev:
Det måste erkännas, jag har personligen inte förstått varför jag ska betala för nåt jag inte vill ha. Jag kan ladda upp tio bilder, och eftersom de allra flesta bilder jag laddat upp är såna jag vill ha kritik på så byter jag dem emellanåt. Å några extrafunktioner har jag aldrig saknat, så jag är nöjd som den snik-medlem jag är idag =)

Men jag är glad att det finns betalande bra fotografer, desto fler bilder att njuta av, tack Z! =)
En av anledningarna att jag betalar är att jag då inte behöver börja min profil med något så här:
---
Egen beskrivning:
Ja, jag är dålig på att svara, både på bildkommentarer, gästboksinlägg å mail. Men tack ändå för att du skrev nåt.
---

När man är betalande medlem kan man få bevakningsmail. Nu ger jag mig inte på dig utan tyckte det var mest bara roligt att du började din profil så :)

/ Marcus
 

lottawe

Aktiv medlem
.Z. skrev:
Äh. Har svårt för att tro att du kan bli bättre, är man optimal så varför slänga ut 500 spänn...
Det där var inte snällt! Ta från mig mina framtidsplaner i en enda rad så där..

Välkommen till de betalande förresten.
 

Lindaliten

Aktiv medlem
Brummelisa skrev:
---

När man är betalande medlem kan man få bevakningsmail. Nu ger jag mig inte på dig utan tyckte det var mest bara roligt att du började din profil så :)

/ Marcus
Det är lathet, inte brist på underrättelse om att jag fått gästboksinlägg eller kommentar.

Jag läser mina mail mer sällan jag jag kollar mina kommentarssiffror eller antal inlägg i gästboken. =) Kanske är jag lite felprogrammerad, men kommenterarer är roligare än de skräpmail jag får mest.
 
ANNONS