Annons

Enköping fotopromenad måndagar

Produkter
(logga in för att koppla)

atotowi

Aktiv medlem
Tema: Gammalt och Nytt

Några bilder från kvällens promenad:
OBS. på bilderna med träbyggnaden har jag inte dragit upp saturation/mättnad utan använt Blacks och Fillight.
 

Bilagor

atotowi

Aktiv medlem
Vi väntade 10-15 minuter dvs den tid det tog för mig att skaffa en burgare, innan vi drog iväg.
Välkommen nästa vecka igen.

Dröparken ska vara Drömparken och inget annat i det tidigare inlägget ;-)
 

atotowi

Aktiv medlem
I morgon är det dags igen.
Aftonbladet lovar sol och vackert väder ;-)
Eller i alla fall inte reg på kvällen.
 

-Johanna-

Avslutat medlemskap
Jag hörde om era måndagsträffar av Ulrica igår. Det låter jätteroligt. Lite utmaningar i sitt fotande är ju aldrig fel.

Ikväll kan jag inte komma, men jag ska försöka dyka upp nästa vecka och även kolla om Ulrica vill hänga med då.

Jag håller tummarna för att ni slipper regnet ikväll.

// Johanna
 

atotowi

Aktiv medlem
Ni är så välkomna när det passar Johanna & Ulrica.

Inget regn ikväll!
Men inte så många deltagare så jag tog tillfället i akt att testa lite teknik.
TS-E24 + IR-filter:
 

Bilagor

ulricahdesign

Aktiv medlem
Riktigt spännande bild!!
Jag gillar IR-lek :).. fast jag har inga filter så jag får photoshoppa fram IR-effekten.

Jag var på väg ner till er idag men lite andra saker kom emellan tyvärr men på måndag kommer jag till fotopromenaden och jag tror att Johanna också dyker upp då!

Ha en fin kväll.
 

atotowi

Aktiv medlem
Fick just meddelande om att Enköping är med på Scott Kelby's Worldwide Photo Walk den 18 juli .

Mer information och länk för anmälan kommer inom kort.
 

ulricahdesign

Aktiv medlem
Jag och Johanna är på scrapbooking-träff den dagen men i alla fall jag tänker ta en paus och vara med på promenaden :). En sån photowalk får inte missas!!
 

erro.se

Aktiv medlem
Kul, jag har registrerat mig. Tydligen blev jag den första, och jag undrar om jag därmed blev ledare? Fick iallafall upp nåt om "leader tips" när jag loggade in på sidan... å andra sidan står det ju att walken leds av Tony...
 
ANNONS