Annons

Kompis i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)

JenyJ

Aktiv medlem
Ja, tack alla för ett par härliga timmar på sta'n! Det lär ju definitivt bli fler, och som vi sa, kanske t.o.m att vi tar en tur någonstans....
Men Agneta, du kunde väl varit lite mer sparsam med porträttbilderna... ;-)
Nästa gång får vi försöka titta åt olika håll, för det tycks som om vi har samma bilder allihop, om än med varierande kvalitet... *s*
 

Bilagor

Nikonetha

Aktiv medlem
Ja, tack alla för ett par härliga timmar på sta'n! Det lär ju definitivt bli fler, och som vi sa, kanske t.o.m att vi tar en tur någonstans....
Men Agneta, du kunde väl varit lite mer sparsam med porträttbilderna... ;-)
Nästa gång får vi försöka titta åt olika håll, för det tycks som om vi har samma bilder allihop, om än med varierande kvalitet... *s*
ha, ha.. Jenny, jag har ännu mer porträttbilder.. men dom lade jag inte ut
 

eyelashes

Aktiv medlem
Jag behöver er hjälp nu. Big time!
Kan inte öppna bilderna på datorn. Kommer upp att det är fel filformat och jag har fotat i Raw.
Vad att göra? Ska det installeras något plugin till Photoshop eller så? Sitter med CS så kanske är att det inte är kompatibelt med det?

Åhå, jag får hjärtattack snart..
 

JenyJ

Aktiv medlem
Linnea....
Du borde ha fått med någon sorts program till din kamera som hanterar RAW-filerna, typ Picture Project eller nå't.... Fick jag iaf, även om jag idag arbetar med Adobe Bridge.

Jenny
 

eyelashes

Aktiv medlem
Jag håller på att klura lite på vart man kan ses nästa gång.
Tyvärr har jag fått förhinder på lördag så jag inte kan komma till Scott Kelby-photowalken. Men jag hoppas att de som kan gör "reklam" för det nya påhittet :)
 
ANNONS