Annons

Kompis i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)

Simon_I

Aktiv medlem
Nej det var inget trevligt fotoväder idag! Istället var jag på auktion och ropade in en låda med gamla kameror.

Kan inte alla lägga in bevakning på tråden så försöker vi spika en helg med lite bättre väder.
 

JR.

Aktiv medlem
Hepp!

Var det någon av alla intresserade som va där?

Själv läste jag tråden idag, men detta låter som ett trevligt initiativ att ut och virra på stan. Samt att man får passa på medans vädret är dugligt innan höststormar och annat tar vid.

Lägger in en bild på en kille som inte har ont av "lite" regn.

Hadé.
 

Bilagor

ramphot

Aktiv medlem
Oj, jag hade missat den här diskussion... Hopas att det blir någon ny tillfälle för en träff. Kanske under kultur kalaset? t ex på tisdag (imon) är det Invigningsfyrverkeri
 

eyelashes

Aktiv medlem
ramphot skrev:
Oj, jag hade missat den här diskussion... Hopas att det blir någon ny tillfälle för en träff. Kanske under kultur kalaset? t ex på tisdag (imon) är det Invigningsfyrverkeri

Tror tyvärr att många har börjat jobba igen nu. Så en träff mitt i veckan kanske blir svårt?
Någon som vet hur vädret ser ut till helgen?
 

m.bucht

Aktiv medlem
eyelashes skrev:
Träffen i söndags blev det nog inte så mkt av med tanke på vädret.

Ska vi se om vi kan planera in något nästa helg kanske?
Tycker jag låter som en utmärkt idè!
Vad tycks om söndag, kan det funka?
Jag plåtar bröllop på lördag nämligen

//Mattias
 

tgr

Aktiv medlem
Söndag eller fredag efter jobb.
På fredagen är det fortfarande kulturkalas och det borde finnas mycke folk att fota.

Båda dagarna funkar bra för mig.
 

Nikonetha

Aktiv medlem
Jag röstar också för söndag.. fredag eftersom det fortfarande är kulturkalas så kan det vara föör mycket folk på stan under kvällen
 

m.bucht

Aktiv medlem
Gersemi skrev:
Jag röstar också för söndag.. fredag eftersom det fortfarande är kulturkalas så kan det vara föör mycket folk på stan under kvällen
Kan nog vara beredd att hålla med lite där. Det är jättekul när folk går ut på stan för att roa sig, men det kan bli för mycket folk också.

//Mattias
 

tgr

Aktiv medlem
Äntligen är forumet tillbaka!
SMHI säger att det ska vara uppehåll hela helgen.

Så vad säger ni?
Idag fredag, Söndag eller båda dagarna?

Jag kan tänka mig typ kl. 19 ikväll om det är någon mer intresserad som svarar i tråden. Men Söndag funkar med.

Att mötas vid poseidon blir nog svårt när det är mycke folk...
Kanske utanför konserthusets personalentre vid viktor rydbergsgatan/stenhammarsgatan

http://maps.google.se/?ie=UTF8&ll=57.696597,11.977394&spn=0.004828,0.006791&z=17
 

Emil-G

Aktiv medlem
Kan tyvärr inte komma, min semester är slut och jag är tillbaka på jobbet i Norge. Jag kommer dock att flytta tillbaka till Göteborg under hösten så jag hoppas det blir fler tillfällen att ses.
 

JenyJ

Aktiv medlem
Jag tycker också söndag verkar vettigast, eftersom vi redan befinner oss på fredag eftermiddag...
Men det är ju inget som hindrar den som vill att gå ut på stan och jaga snygga bilder ändå! ;-)
 

eyelashes

Aktiv medlem
hm, så ni tänkte den här helgen då med andra ord?
Jag hade ju tänkt helgen om en vecka när jag skrev nästa helg men.. jaja
Kanske kan dyka upp på söndag ändå iofs.
 
ANNONS