Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nyss hemkommen från en vernissage

Produkter
(logga in för att koppla)

Lednam

Aktiv medlem
Har precis kommit hem från vernissagen för min utställning "Öppna horisonter - bilder från Varangerhalvön". Det är första gången jag fått möjlighet att vara i en riktig utställningshall, en stor fin hall c:a 8 x 12 m och högt till tak. Väldigt roligt med alla kommentarer och att besökarna blev berörda av bilderna. Det kom ungefär 130 personer under 3 timmar och jag sålde 3 tavlor. Om det är någon som bor i Göteborgsområdet och har tid och lust så pågår utställningen (Mimers hus i Kungälv) t.o.m. 18 februari.
 

Bilagor

Niclasfoto

Avslutat medlemskap
Hur många bilder?
På hur många väggar?
Hur många olika format på bilderna?
Vilka strl på ramarna?


Nyfiken...



Kul med mycket folk!!

Grattis till sålda bilder!! (Kan ju bli fleer:)

Mvh Niclas, nyfiken..
 

Lednam

Aktiv medlem
Tre väggar, ena långväggen består av fönster. 23 bilder varav 7 st i storlek 60 x 80 cm och 16 st i storlek 40 x 50 cm. Svarta träramar. De stora hänger på långväggen, två format på bilderna. En på varje väg i porträttformat övriga i landskapsformat.
 
ANNONS