Annons

Cyberphoto

Produkter
(logga in för att koppla)

hailstorm

Aktiv medlem
Jag köper all min utrustning från cyberphoto.se om den finns där helt klart... det är det bästa stället... speceillt som den finns i umeå dvs det tar en natt sen har jag mina prylar... det kallar jag en bra affär :)
 

Kakelgasten

Aktiv medlem
acke skrev:
Jag tycker också att Cyberphoto har skött sig jättebra de gånger jag handlat där. Snabbt, kunnigt och hyfsade priser.

Men jag stämmer inte in i hyllningskören angående chokladbitar i paketen. Visst är det ett fiffigt kommersiellt trick att göra kunden på gott humör vid paketöppnandet, men egentligen är det lite oseriöst. Sänk då hellre priset på produkten med en tia, eller skicka med någon pryl som har med foto att göra.

(Jajamen, jag ogillar McDonalds leksaker också...)
Förvisso var det längesedan du skrev detta, men att sänka priset på en kamera/objektiv för 5000-10.000:- med TIO (10:) känns som om det kunde kvitta...:)

Tycker man inte om choklad så kan du säga det till dom när du beställer...men du...säg för guds skull inte att du skulle vilja ha 10:- rabatt istället...för då undrar dom förmodligen om DU är seriös...:)
 

HusKul

Aktiv medlem
Sigmas 18-125 objektiv kostar 2915:- hos CP
Scandinavianphoto tar 2195:- för den
för 720:- kan jag köpa flera kartonger med Daim

sen slipper jag frakten oxå
då blir det + 99:-
 

Kakelgasten

Aktiv medlem
Harry_ skrev:
Sigmas 18-125 objektiv kostar 2915:- hos CP
Scandinavianphoto tar 2195:- för den
för 720:- kan jag köpa flera kartonger med Daim

sen slipper jag frakten oxå
då blir det + 99:-
Jaja, men det är väl bara att maila Cyberphoto och fråga om dom kan matcha det priset.

Så kanske du får det både billigare + ett Daim...:)
 

Niclasfoto

Avslutat medlemskap
Jag har endast fått Mars från Cyberphoto.. jag gillar DAIM!!!!! Tror jag skall skriva det i ordern nästa gång:)!

De verkar ha ett fint fungerande internt företagsklimat på Cyber. Vilket bevisar sig inte minst i den vida kundnöjdheten.

Håll ångan uppe Cyberph.!

MVH Niclas,
 

johannaj78

Aktiv medlem
Beställde igår och fick paketavin idag. Har dock inte hämtat paketet än så jag vet inte om jag har fått någon choklad. Har faktiskt bara fått choklad en gång (o'boy-kex), men det kanske beror på att jag oftast bara beställer lite smågrejer.
 

ljokiaho

Aktiv medlem
Vad är de från Umeå har de, något o göra med gammla NorrlänskaFotocentralen som var i Umeå på 60 o 70 talet ?
 

Kakelgasten

Aktiv medlem
johannaj78 skrev:
Beställde igår och fick paketavin idag. Har dock inte hämtat paketet än så jag vet inte om jag har fått någon choklad. Har faktiskt bara fått choklad en gång (o'boy-kex), men det kanske beror på att jag oftast bara beställer lite smågrejer.
Kolla på mitt inlägg angående varför man bara får choklad ibland...
 

Segeson

Aktiv medlem
Jag har beställt grejer från "Cyberphoto" 4 gånger detta året och varje gång har det varit med snask (mmmmm). Har dom grejerna hemma har man dom dagen efter, sen är det ju posten som slöar ner leveransen, all heder åt "Cyberphoto".

Nu beställde jag ett fast 300 och hoppas på massor av gott, detta hade dom inte på hylan så man lär väl få vänta en vecka eller två.
 

.Z.

Aktiv medlem
& jag som trodde att alla köpte från tyskland idag?

//Larsa, som handlar lokalt men Cyberp. är super!
 

Olsin

Aktiv medlem
ljokiaho skrev:
Vad är de från Umeå har de, något o göra med gammla NorrlänskaFotocentralen som var i Umeå på 60 o 70 talet ?
Nope, men det är TeGe:s foto som låg på Västra Esplanaden (E4:an) som genomgått metamorfosen till internet.
 

Bertil B

Aktiv medlem
Jag minns från början (måste varit 88 - 90 någon gång) när jag gick in på TeGes för att handla så kunde konservationen skötas från mig framför disken till ägaren som mycket ofta befann sig bakom ett skynke inne i lagret. Ja, han tog emot beställningar i telefon samtidigt. Att det var början på något stort det förstod man inte då...
 

OldSchool

Aktiv medlem
måste också säga att jag är väldans nöjd med Cyberphoto...........

beställde ett tamron 28-75, tyvärr bakfocuserade objektivet vilket fick mej att bli aningens nervös eftersom jag hört att det då måste skickas till tyskland vilket kunde ta över månaden.

så efter 2 veckor med diverse tester fick jag bita i det sura äpplet o ringa cyber, när jag berättade om mitt problem fick jag till svar, "ok det var inte bra, hur vill du göra då, ska vi skicka ett nytt till dej?"

mkt positivt eftersom dom har rätten på sin sida att skicka varan på reperation 3 gånger innan man har rätt att få ny vara (om jag förstått lagen rätt).


så japp cyberphoto kan jag rekomendera, dock blev jag lite besviken när jag fick ett chocklad med nötter i, är ju allergisk :( :)
 

Bjoernowitsch

Avslutat medlemskap
Jodå!
I mitt paket från Cyberphoto låg också en chokladbit. Jag fick det tillsammans med en tiopack film i augusti. Cyberphoto skötte sig alldeles utmärkt. Därför ska jag återkomma till dem när behovet kallar och ekonomin tillåter.
 

.Z.

Aktiv medlem
Måste säga att jag är oerhört imponerad över att 99% (gissning) av de som skrivit här är mycket positiva till firmans service. Måste vara unikt!

//Larsa
 
ANNONS