Annons

Vanebildnade sida?

Produkter
(logga in för att koppla)

Tobbe.T

Aktiv medlem
Fler än jag som upplever fotosidan.se som vanebildande?


Man bara "måste" in och kolla vad det tillkommit för diskutioner och svar sen senast man var inne.
E det bara jag som fått det såhär sen jag blev medlem, eller har flera blitt smittade?


/Tobbe

"som kanske druckit för mycket av julglöggen"
 

Mira

Aktiv medlem
Har oxå varit där, men jag kan trösta dej med att det går över... ;)
Hav tålamod och njut medan det varar (sa bakterien)...!
 

Sinuslinus

Aktiv medlem
Japp, smittad också.
Måste bara gå in flera gånger per dag och blir lika frustrerad varje gång då ingen har skrivit något nytt i forumet eller det bara är några nya bildkommentarer gjorde.
Mira skiljer sig från mängden tror jag...det blir inte bättre med tiden.

Å titta nu snöar det igen :D
 

Tobbe.T

Aktiv medlem
SinusLinus skrev:
Å titta nu snöar det igen :D
jepps, här med =)

Sambon o jag drog nyss ut en snabbis med kamera o stativ, får se hur bilderna blir sen, svårt med exponeringen :rolleyes:

Man kan juh inte låta den första "riktiga" snön i år bli odokumenterad :D

/Tobbe
 

Sinuslinus

Aktiv medlem
Snön dokumenterade kag tidigare idag mendan det var dagsljus.
Det ska ju tydligen bli vit jul i hela landet så man får vara glad åt Farbror Bores tjänster. :D
Det kom snö i början av november men inte lika bestående snö som nu. Kan man åka skriskor snart på Mälaren?
 

Olivlunden

Aktiv medlem
Vanebildande?

Vanebildande, javisst! Men jag kan bara inte låta bli att titta in .. Så visst är jag smittad! Definitivt .. :D Jag besöker fotosidan.se så ofta jag kan och för tillfället är denna sida nästan den enda jag har användning för..
 

avslut11

Aktiv medlem
Haha.. Här är en till som är "smittad". Jag tycker att det bara blir värre och värre :) Jag är ofta in på fotosidan och kollar om något nytt har hänt, och det är ju så roligt att det rör sig hela tiden om man jämför med andra fotosidor...

God Jul och Gott Nytt År på er alla!!
 

FredrikB

Aktiv medlem
Här är en till som "smittats"! Jag är inne så ofta jag hinner (på lediga stunder på jobbet, kvällar/nätter hemma, på helgerna).

Fotosidan.se är den webbplats jag besöker mest på hela nätet, den senaste tiden helt utan konkurrens från andra.

/Fredrik
 

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Ni inbillar er. Det finns inga vanebildande webbplatser. Vi är väl inte här så mycket?

Att jag inför min norrlandsvistelse i jul har fixat ett modeminternetabonnemang beror bara på att jag vill hålla kontakt med jobbet.
 

acke

Avslutat medlemskap
Host, host, smittan finns här med.

Kul inlägg, Tobbe, jag har oxå reflekterat över denna beroendeframkallande sajt. Jag var på semester ett par veckor nyligen och kände då påtagliga abstinensbesvär.:D

Kan man vaccinera sig? Finns det avvänjningsmetoder? Terapi? Tuggummi?;)
 

maggan

Aktiv medlem
Tyvärr Acke! Det finns inget botemedel, sjukdomen är kronisk och inkubationstiden är kort.
Bara att varna alla nya medlemmar.
En gång fotosidan.se, sen är man fast.
 

julgus

Aktiv medlem
jo, det blir en hel del besök i tid o otid... bra betyg för siten med respektive upphovs- män och kvinnor.
 

ola-hansson

Aktiv medlem
Det tog ett tag innan man hittade en bra fotosajt. Det finns inte så många (vad jag vet i alla fall) som ger tips och idéer samt att man kan ladda upp bilder och få kritik. Är det någon som vet en annan liknade sida (bara för att få bekräftat att fotosidan.se är den bästa!).
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Tyvärr måste redaktionen meddela att vi inte har några planer på att minska de vanebildande effekter som fotosidan.se har. Tvärtom så kommer vi att adddera ytterligare vanebildande funktioner under början av nästa år.

/redaktionen
 

Olivlunden

Aktiv medlem
Vanebildande!

Mycket bra Elmfeldt, jag ser fram emot fortsättningen här på fotosidan.se med glädje, tillförsikt och förhoppning! :D

Må gudarna skänka redaktionen god fotolycka!
 

Henric86

Avslutat medlemskap
Cigg/kaffe-beroende är ingenting jämfört med Fotosidan. Gudars, minst två ggr per dag måste jag gå in och kika. Fruktansvärt... ;)
 

Helena

Aktiv medlem
SinusLinus skrev:
Snön dokumenterade kag tidigare idag mendan det var dagsljus.
Det ska ju tydligen bli vit jul i hela landet så man får vara glad åt Farbror Bores tjänster. :D
Det kom snö i början av november men inte lika bestående snö som nu. Kan man åka skriskor snart på Mälaren?


snövinter och skridskor går juh inte riktigt ihop... gropig is å trasiga knän :p
 
ANNONS