Annons

Big Shot 2003

Produkter
(logga in för att koppla)

emo

Aktiv medlem
Vill bara påminna om årets "Big Shot" som för första gången skall hållas i Sverige.

Det är Stockholms slott som skall målas med ljus torsdagen den 9:e oktober kl. 20.00.

Årets Big Shot anordnas som vanligt av Rochester Institute of Technology men hålls alltså för första gången utanför USA. Projektet skall hållas i samband med Lennart Nilsson Conference.

Vi ses i morgon och glöm inte blixtar samt mörka kläder.

/Mattias
 

KGS

Aktiv medlem
Hur känner vi igen varandra? förutom de som redan känner varandra förstås... samlas fotosidans medlemmar på nån särskild plats?

Funderar på att åka upp men gör som Orsa kompani...
 

hmoss

Aktiv medlem
Det finns arrangörer på plats

Samlingspunkten är "obelisken" på Slottsbacken och där finns folk från kl. 19.00 som kommer att samordna funktionärernas insatser. Med hjälpmedel i form av kommunikationsutrustning som lånats ut av en av materialsponsorerna (PickUp Budbilar) så kommer dessa att delas upp i grupper som sedan guidas av de fotografiansvariga från RIT i USA.

Alla som används för att belysa motivet kommer att få sin egen bild från originalfotograferingen, mot uppvisande av en kupong som kommer att delas ut på platsen. Detta har ordnats genom en annan materialsponsor, vars namn jag blygs att avslöja.. =))
 

adrianulander

Aktiv medlem
Ja, just det.. Läste om det här i Foto, men hade redan hunnit glömma! Tack för påminnelsen! Ses ikväll allihopa!

Mvh.

Adrian
 

Mozo

Avslutat medlemskap
Å jag som har prov i Grafisk kommunikation ikväll... :-( Det hade varit skoj att få vara med...
 

KGS

Aktiv medlem
hur ser vädret ut ikväll då? inte så kul att vara ute o lysa i regn o rusk... fast det kan nog bli effektfullt på bilden förstås. Somnar om o hoppas nån scannar sin bild sen...
 

bjanha

Aktiv medlem
Oh knilla kik, jag som har den traditionella pannkaksbjudningen ikväll. (*host* får man som värd lämna sitt sällskap om nöden kräver?) :)
 

KGS

Aktiv medlem
bjanha skrev:
Oh knilla kik, jag som har den traditionella pannkaksbjudningen ikväll. (*host* får man som värd lämna sitt sällskap om nöden kräver?) :)
Om du förlägger bjudningen till Grand Hôtel så får dina gäster (och du) en magnifik utsikt... Blir jag bjuden nu?
 

_nailbomb_

Aktiv medlem
jäääkligt coolt=)

Jo verkligen...jag får hämta min den 13okt...kommer att hänga på låset på DOX=)


Tog en del bildserier digitalt medans alla fotograferade...blev inte så bra...

glömde bort att ställa in hög upplösning så nu är allt en gröt av ljus=)
 
ANNONS