Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Med BioFoto till Gysinge

Produkter
(logga in för att koppla)

objernulf

Aktiv medlem
Tyvärr är det för sent att vara med för vi har redan kommit hem. Vi var 13 st från Biofotos svanska lokalavdelning som intog Gysinge Wärdshus 9-11/1. Många fina bilder såg vi på kvällarna. Fredag kväll var det mulet och kring 0 grader och prognosen för lördag var inte rolig. Ylle hade dock lovat bra väder som vanligt när Biofoto är ute. Lördag morgon var det klarblå himmel och -12 grader. Det blev en härlig dag vid forsarna.

Läs mer om Biofoto

Blider från helgen (med sol!) kommer under veckan.
 

H.J

Medlem
Kan bara instämma i Olles inlägg.Det var en mycket trevlig helg med många nya bekantskaper.Fred & Lör kväll var mycket trevliga med bildvisning av Biofotos medlemmar.Lördagen fotade vi från soluppgång till efter solens nedgång.Jag tycker att resan var mycket bra.
 

photoman

Aktiv medlem
BioFoto.

Gysinge.
Tackar Olle, du kom hem före oss och gjorde din plikt. Vi kör på. Det var kanon at vara där men
du vet att förr eller senare har Polman rätt om vädret jag kan inte köra över honom varje gång.
Tackar alla som ställe upp på resan och jag har redan nya planer på gång på "nära" håll bara det blir en riktig vinter så vi får lite is i viken.
Var till Chefen på stället inna hemfärden och han
ville järna har oss dit flera gånger.
Höres. Ylle BioFoto.s.
 

Bilagor

Ogni

Ny medlem
Fototräff Gysinge

Hej Biofoto vänner!
Instämmar med tidigare inlägg. Vi hade (Cannon) tur med vädret. Vilken dag! Vilka Fotovänner! Tack alla för en trevlig helg. Ett säkskilt tack till "Ylle" som ordnat allt. Ser fram mot kommande utmaningar.
Med Fotohälsningar
Ingemar
 

Rolandsk

Aktiv medlem
Ja, visst var det en mycket lyckad helg, roligt att få träffa andra biofotingar, och ett härligt vinterväder på lördagen samt intressanta bildvisningar på kvällarna. Jag är glad att jag kom dit och kommer gärna tillbaka dit!
Mycket bra ordnat av "Ylle"!

Fotohäslningar
Roland
 
Senast ändrad:

Rolandsk

Aktiv medlem
och nu har jag hunnit scanna lite diabilder från trippen så jag har börjat lägga upp lite bilder. Det var inget svårt att hitta motiv där!


/Roland
 

photoman

Aktiv medlem
Skall kolla på en gång vad du pyslade med i Gysinge. Jag har inte fått mina bilder än men
dom kommer nog på måndan, så kanske jag hittar nått att lägga ut.
Ylle.
 

Erikman

Ny medlem
Biofoto Gysinge.

Hej Ylle!
Vilken höjdare i Gysinge under Lördagen då vi kunde "fota" ett antal "Canon" bilder.
Fin stämmning på din bild. Hoppas på att själv få ett någorlunda resultat.
Hälsningar
K-E Åhman Gävle.
 

photoman

Aktiv medlem
Hej Staffan och Karl-Erik. Roligt att höra av er
och att ni var nöjda med resan. Det skall bli flera resor bara vädret blir som det skall på vintern.
Ylle. BF.s.
 
Gysingeträff i solsken

Hej alla biofotingar och tack för senast.
Det var en lyckad fototräff tycker jag . Ett härligt gäng med en trevlig stämning både på dagen och senare vid bildvisningen på kvällstid.Ha det gott allihopa och " håll avtryckarfingret varmt". Med fotohälsningar börje Olsson
 

photoman

Aktiv medlem
Mera material

Det tog bara en månad att framkalla den sista filmen från våran vintertripp. Filmen pendlade mellan två labb i tre veckor men nu är den här.
Så håll i hatten.
 

Bilagor

photoman

Aktiv medlem
Inga bössor bara Canon.

Det ser ut som riktiga jägare och det är dom också
Roland och Hasse var på jakt efter motiv, Har sett
att dom lyckades väl,så ut med flera bilder och varför inte här, det är ju gratis!!!!!!!!
 

Bilagor

ANNONS