Annons

Härjedalen!!

Produkter
(logga in för att koppla)

HÄRJEDALEN

Aktiv medlem
Varför kan ingen initierad ordna nåt skojsigt fotorally i mitt landskap? Eller är inte landskapsfoto "inne" längre?

HMmm...
 

Johan Ringblom

Aktiv medlem
Du kan väl själv prova att få ihop ett
gäng på någon fotoaktivitet.
Utflykt till Rogen eller något liknande.
Hade jag bott däruppe så hade jag definivt följt med.
 

HÄRJEDALEN

Aktiv medlem
Jo jag är inte avig sådär men då jg är fullständig novis själv så känns det som om det vore bättre med ngn som kan lite o vet hur man bär sig åt samt guidar o vägleder en lite...

Men när jag själv blivit varm i kläderna så skulle jag glasklart kunna hitta på ngt...
 

jal99

Ny medlem
Är inte Rogenstugan nedbrunnen för några år sedan? Har för mig att jag läst det någonstans. Annars är en promenad upp till Helags aldrig fel...
 

Johan Ringblom

Aktiv medlem
Jo den har brunnit.

Har själv inte varit i just Rogenområdet men jag tog många bilder som jag publicerat här på FS när
jag var i Lofsdalen och fotograferade i en vecka i somras.
 

HÄRJEDALEN

Aktiv medlem
jal99 skrev:
Är inte Rogenstugan nedbrunnen för några år sedan? Har för mig att jag läst det någonstans. Annars är en promenad upp till Helags aldrig fel...
Helags blir när det torkat upp lite mer i backen...

Annars så har jag nog varit runt nästan överallt faktiskt häruppe...

Titta nu har vi snart fått ihop till ett fotosafari häruppe... Det tar sig...

Ska kolla Lofsdalen-bilderna som den andra Johan hade... Glöte straxt innan är , i mitt tycke, ett perfekt fotoställe...
Precis som hela HÄRJEDALEN!!!
 

mazeson

Aktiv medlem
Varför inte ett Sveg-race? Dokumentera Sveg, just som det är, i Sveriges år 2004, i april månad?
Skulle inte många av Härjedaliska fotografer vara intresserade?
Jag skulle vara intresserad, om jag bott i Härjedalen.

:)


hils
mats
 

HÄRJEDALEN

Aktiv medlem
mazeson skrev:
Varför inte ett Sveg-race? Dokumentera Sveg, just som det är, i Sveriges år 2004, i april månad?
Skulle inte många av Härjedaliska fotografer vara intresserade?
Jag skulle vara intresserad, om jag bott i Härjedalen.

Intressant iakttagelse av en av våra orter.
Dessvärre så kan man ju inte kalla Sveg för fotoentusiasternas paradis, men då är man tämligen ensam om bilderna i a f.

Jag skall till Sveg i sommar o dokumentera en fabrik som lägger ner sin verksamhet, allt för den dokumentära bilden o vemodet i avfolkning samt nedläggning... :-/
 
ANNONS