Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjälp. Jag kan inte fotografera!

Produkter
(logga in för att koppla)

PerFogelberg

Aktiv medlem
Jag har fått en fraktur i vänsterhanden. Detta innebär att jag knappt kan fotografera.

Finns det någon vänlig själ som vill följa med när jag plåtar bröllop m.m. nån gång de närmaste veckorna? Jag är ganska handikappad. Att ladda ett A12-mag är ett äventyr.

Jag håller till i Järfälla.

/Per
 

Apell

Aktiv medlem
Kanske!

Har en nyfödd tjej så allt beror på henne och moderns välvilja. Du kan ju maila mig! Adressen kommer du åt via min sida.

Har ingen aning om hur man laddar ett A12 mag dock så det får du i så fall lära mig ;)

/Henke =)
 

popboydeluxe

Aktiv medlem
PerFogelberg skrev:
Jag har fått en fraktur i vänsterhanden. Detta innebär att jag knappt kan fotografera.

Finns det någon vänlig själ som vill följa med när jag plåtar bröllop m.m. nån gång de närmaste veckorna? Jag är ganska handikappad. Att ladda ett A12-mag är ett äventyr.

Jag håller till i Järfälla.

/Per
Beror på vilken vecka det handlar om, har aldrig laddat ett A12-mag, men om du visar så kan jag nog fixa det. =)
 

Estethia

Aktiv medlem
stackare!

jag hade gärna hjälpt till om jag inte redan hade saker högt upp över öronen att göra.
håller tummarna att du hittar hjälp och att frakturen fixar sig fort.
 

macmolarin

Aktiv medlem
Hade gärna hjälpt till om det inte var så att jag är på väg till BB... Verkar bli i dag, faktiskt. Fyra minuter mellan verkarna nu.

Fan, jag som är kung på att ladda A12.
 

Tremere

Aktiv medlem
macmolarin skrev:
Hade gärna hjälpt till om det inte var så att jag är på väg till BB... Verkar bli i dag, faktiskt. Fyra minuter mellan verkarna nu.

Fan, jag som är kung på att ladda A12.
Du måste meddela oss vad det blev!!!

STORT grattis i förskott!

/Alex
 

annfield

Aktiv medlem
Jag hjälper gärna till. efter 17 vardagar och helger går bra.
Obs! jag är endast amatörfotograf och har begränsad erfarenhet av mellanformat.
 

Naomi

Aktiv medlem
Klart jag ställer upp!

Hej,

Vilka dagar behöver du hjälp? Jag hjälper gärna till om jag är ledig. Bor i Jakobsberg, nära och bra! Har en studio i Barkarby som jag lånar av min mentor.

Jag är amatör som har börjat frilansa som fotograf. Tror inte att jag har laddat ett A12-mag, men har lätt för att lära mig :eek:)

Hör av dig om jag är kvalificerad!

/Naomi
 

PerFogelberg

Aktiv medlem
macmolarin skrev:
Hade gärna hjälpt till om det inte var så att jag är på väg till BB... Verkar bli i dag, faktiskt. Fyra minuter mellan verkarna nu.

Fan, jag som är kung på att ladda A12.
Häftigt! Jag garanterar att du alrig kommer få för lite att fotografera i framtiden.
 

macmolarin

Aktiv medlem
Tremere skrev:
Du måste meddela oss vad det blev!!!

STORT grattis i förskott!

/Alex
Nu ska jag inte stjäla tråden men i går nio minuter i sex på kvällen damp en liten dotter ner i barnmorskans händer. Allt är bra och nu är vi hemma igen. Och jag lovar, inga familjealbumsbilder i kritikalbumen... ;)
 

Estethia

Aktiv medlem
macmolarin skrev:
Nu ska jag inte stjäla tråden men i går nio minuter i sex på kvällen damp en liten dotter ner i barnmorskans händer. Allt är bra och nu är vi hemma igen. Och jag lovar, inga familjealbumsbilder i kritikalbumen... ;)
stort grattis till er allihopa!!!! :eek:D

och vadå.. nu har du ju värsta suveräna modellen!? :eek:D
inte har jag låtit bli att lägga upp bilder på min knodd bara för att några muttrar "familjebilder" och blir putt.
klart du ska plåta på och lägga upp här, vetja.
;o)
 

PerFogelberg

Aktiv medlem
macmolarin skrev:
Nu ska jag inte stjäla tråden men i går nio minuter i sex på kvällen damp en liten dotter ner i barnmorskans händer. Allt är bra och nu är vi hemma igen. Och jag lovar, inga familjealbumsbilder i kritikalbumen... ;)
Jag ser fram mot regelbunda publiceringar av fina barnbilder. :)
 

mrelbe

Avslutat medlemskap
Jag kan inte heller plåta, trots att båda mina händer är friska.

hehe (kunde inte låta bli)
 

PerFogelberg

Aktiv medlem
Proboarder skrev:
Per: löste det sig?
Inte helt. Jag har löst den värsta krisen genom att plåta med min F100. Prövade en film i bladaren, men det är omöjligt att fokusera. De studenter jag har bokat nu kommer troligvis inte beställa 60x80-förstoringar. Till 18x24 fungerar det bra med småbild och 100 ISO-film.

Däremot har jag inte löst det med alla brudparsfotograferingarna.
 

Proboarder

Aktiv medlem
PerFogelberg skrev:
Inte helt. Jag har löst den värsta krisen genom att plåta med min F100. Prövade en film i bladaren, men det är omöjligt att fokusera. De studenter jag har bokat nu kommer troligvis inte beställa 60x80-förstoringar. Till 18x24 fungerar det bra med småbild och 100 ISO-film.

Däremot har jag inte löst det med alla brudparsfotograferingarna.
Läste du mailet mitt? Kanske tom. svarat på det fast det hamnat bland all spam jag får =)
Om inte annat så hör av dig. Vill gärna hjälpa.
 

PerFogelberg

Aktiv medlem
lördag 29/5

Nu behöver jag hjälp. Någon som vill hjälpa mig bära utrustning på lördag? Jag ska plåta tre bröllop och behöver lite assistans. Jag har ont i ryggen och handen i gips. Det är lite pyssligt att ställa in stativ m.m.
 
ANNONS