Annons

Fotokompis i Sköndal?

Produkter
(logga in för att koppla)

näktergalen

Aktiv medlem
Hej!
Finns det någon som bor i Sköndal eller i närliggande område som liksom jag vill gärna ha en kompis med på sina fotoutflykter? Jag är en amatör och började intressera mig för foto för ett halvår sedan. Så jag kan inte så mycket, men är mycket nyfiken. Hoppas att någon hör av sig!
Sommarhälsningar,
Maria.
 

Villalon

Medlem
Hej!,
104 år och orkar fortfarande med fotografering och alla dess begrepp, det är vad jag kallar kämparglädje! ;D
 

bjanha

Aktiv medlem
Varför skriver man 0000.00.00 i födelsefältet, för att man inte vet när man är född? :p
 

näktergalen

Aktiv medlem
Som SAP-konsult är jag van att jobba med 4 fältstatus: Mandatoty, Optional, Display och Hidden. När ett fält är Mandatory så finns det stor sannolikhet att användaren fyller i . (punkt) för att gå förbi det. Födelsedagsfältet är inte formatterat på det sättet så det fick bli 0000 i stället.
 

Holtin

Aktiv medlem
Maria !

På andra sidan Örbyleden håller Enskede fotoklubb sina möten en gång i månaden. I Skarpnäck......

Lyssna med Magnus Fröderberg här på Fs om du är intresserad, han är ordförande.

Där kan du säkert hitta fotokompisar och en massa annan information om "hur göra och när".....

Är själv medlem i Enskede fotoklubb, bor i Trångsund nära dig men fotar nästan enbart porträtt, inte så många utflykter.....

// Axel
 

Biber

Aktiv medlem
näktergalen skrev:
Som SAP-konsult är jag van att jobba med 4 fältstatus: Mandatoty, Optional, Display och Hidden. När ett fält är Mandatory så finns det stor sannolikhet att användaren fyller i . (punkt) för att gå förbi det. Födelsedagsfältet är inte formatterat på det sättet så det fick bli 0000 i stället.
Varför gjorde du så?
 

Johan Ringblom

Aktiv medlem
Fälj med på en av våra träffar på MFS (Mosebacke fotografiska sällskap)
Vi träffas en gång i månaden på Söder och umgås och har trevligt och däremellan gör vi utflykter
och fotar.
Vi har tex varit till Österfärnebo nat park, Södertorn, Långholmen, Fjärilshuset och mycket mer. Kostar dessutom 0 kr.
Nästa träff är nästa tisdag och bokar in sig gör man här:

http://www.fotosidan.se/events/book.htm?event=32
 

näktergalen

Aktiv medlem
Tackar!

Till Axel och Johan:
Tusen tack för era tips! Har nu bokat in mig på MFS´s träff nästa tisdag.

Till Jonas:
Jag har skrivit ovan att fältet är obligatoriskt och jag tycker att det borde vara frivilligt.
 

decaf

Medlem
Jag är en ganska nyligen fotointresserad kille som bor i Skogås.
Enskede ligger ju ganska nära, man kanske skulle ta med sin A1:a o hälsa på vid någon träff??
Finns det någon hemsida?
 

näktergalen

Aktiv medlem
Enskede

Om du menar Enskedes fotoklubb så kan du kontakta Magnus Fröderberg här på FS. Vet inte om de har ngn hemsida, men jag mailade Magnus och fick all info jag behövde.
 
ANNONS