Annons

Köpa Canon objektiv i NY

Produkter
(logga in för att koppla)

_skatan

Aktiv medlem
Hej!

En vän skall troligen åka över på kortare affärsresa till NY runt den 19:e

Han kommer troligen dra till någon schysst teknik affär och köpa varsinna grymma Sony hörlurar till mig o honom och då kanske även köpa ett objektiv till min Canon 20d.

Någon som vet någon schysst butik som passar för ett besök med målet att köpa detta??
 

marten_p

Aktiv medlem
Om din polare vill ha det ännu billigare borde det funka att åka till en annan delstat och beställa varorna dit. Beror på hur snål man vill vara ;)
 

peter_wahlström

Aktiv medlem
Zamn skrev:
Spelar det nån roll om man köper deras "Imported" eller "USA"?
Om du köper "imported" så är det ingen världsgaranti. Det är det däremot på "USA".

Jag kan rekommendera en tilläggsgaranti s.k "MACK". Den kostade i mitt fall $40 och gav mig ytterligare tre år på ett 70-200IS

Mvh //Peter
 

Zamn

Aktiv medlem
Ja det blir USA versionen lätt! Man vill ju inte skicka in till BH om det blir fel på det.

Nu blir det ett 70-200 2.8L IS :D

Det kommer kosta 11.500kr med frakt till Los Angeles och gratis hemresa.

Nu hoppas jag inte objektivet är för bra för mig :/ Man får ju lite prestationsångest när man tänker på den nästan legendariska statusen ett sånt objektiv har ;)

Fast jag behöver ju både zoom, 2.8 och IS så det finns inte så många alternativ.
 

peter_wahlström

Aktiv medlem
Zamn skrev:
Ja det blir USA versionen lätt! Man vill ju inte skicka in till BH om det blir fel på det.

Nu blir det ett 70-200 2.8L IS :D

Det kommer kosta 11.500kr med frakt till Los Angeles och gratis hemresa.

Nu hoppas jag inte objektivet är för bra för mig :/ Man får ju lite prestationsångest när man tänker på den nästan legendariska statusen ett sånt objektiv har ;)

Fast jag behöver ju både zoom, 2.8 och IS så det finns inte så många alternativ.
Jag såg att gluggen fanns med på din fästmö's önskelista till julen, så i bästa fall så får du LÅNA gluggen! ...Är det inte så?! =oD hihi...

Bra val av optik annars! Du kommer aldrig ångra dig. Jag är toknöjd med min och har sedan införskaffandet av detta underverk tagit många skarpa bilder inomhus i bef. ljus utan problem. Och då menar jag skarpa! =o)

Mvh //Peter
 
ANNONS