Annons

"Ögonkopp" i gummi till *ist DS?

Produkter
(logga in för att koppla)

snysop

Aktiv medlem
Gillar inte att det blir näsfett på displayen så jag undrar om det finns någon ögonkopp till *ist DS? Har hittat något som heter "ögonmussla" men är det samma sak? Och finns det till *ist DS?
 

Jeppe

Aktiv medlem
Du menar till att skydda LCD-displayen? Svaret är nej i så fall. En ögonmussla sätter du på sökaren. Det kan finnas olika modeller som kanske ger det du efterfrågar.
 

snysop

Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Du menar till att skydda LCD-displayen? Svaret är nej i så fall. En ögonmussla sätter du på sökaren. Det kan finnas olika modeller som kanske ger det du efterfrågar.
Jag skulle vilja ha en "ögonkopp/mussla" för att sätta på sökaren så man slipper gå så nära med näsan.
 

MaxZ

Aktiv medlem
snysop skrev:
Jag skulle vilja ha en "ögonkopp/mussla" för att sätta på sökaren så man slipper gå så nära med näsan.
Själv skulle jag vilja kapa bort min näsa för att komma närmare sökaren... ;)

Skämt åsido, är det så viktigt för dig att inte ha näsfett på LCD:n, så finns det olika "angle finder". Dock kommer du att titta in i kameran på ett annat sätt. Om de nu passar just din kamera vet jag inte. Kolla här:

http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?A=search&Q=&b=21&shs=angle+finder&ci=1&ac=&Submit.x=11&Submit.y=5&Submit=Go
 
ANNONS