Annons

Streetfotografering i Köpenhamn!

Produkter
(logga in för att koppla)

MikeTheBike

Aktiv medlem
Blundare!

Som vi snackat om tidigare så åker vi till Köpenhamn och idkar streetfotografering! Många är starkare än en...

Jag föreslår lördagen den 4/6. Vi åker på f.m och hem på e.m. Mer detaljer senare. Vem vill åka med? Fler idéer om denna dag?

Föreslår också ett möte innan 4/6 för att snacka om Köpenhamnsdagen och allmänt fotosnack. Här har jag inget datum. Föreslå gärna. Vi kan vara på mitt kontor eller hemma hos Freddy.

Micke
 

watski

Aktiv medlem
Jag hänger på den sjätte juni. Vi borde prata ihop oss om vilken/vilka delar av staden vi skall besöka.


Johan
 

mazeson

Aktiv medlem
Kära BLundare,
bra att ni tar tag i detta.
Jag är inte i stånd att göra det.
Just nu är det storstrejk i min tillvaro, och inte mycket funkar.
Funkar jag och jag har överlevt till den 4:e så hänger jag på...

h/Mats
 

Galtar

Aktiv medlem
den fjärde blir perfekt för min del. Skriver sista tentan den tredje nämligen. Jag är på mao. Hoppas allt fixar sig med dig Mats så att du kan hänga med!
 

David H

Aktiv medlem
Den fjärde borde väl funka för mig också. Är på studentfest dagen före så jag hoppas det inte blir *allt* för tidigt på morgonen ;).
 

MikeTheBike

Aktiv medlem
Nytt datum för streetfotografering!

Hoppas att det är OK att flytta gatufotograferingen i Cph. Både jag och Freddy har fått förhinder och dessutom ser väderleksprognosen definitivt inte lovande ut!

11/6 eller 18/6 vilket datum passar er bäst?

Hoppas detta inte ställer till för mycket besvär!

Micke
 

MikeTheBike

Aktiv medlem
Då kör vi den 18/6!

OK, det ser ut som gatufotograferingen i Cph blir 18/6.Vi får snackas vid lite innan för att bestämma var och hur.

De som anmält sig är:

Freddy Billqvist
Johan Rydin
David Högborg
Michael Tegnér

Vem mer hänger på?
 

f.billqvist

Aktiv medlem
lunds central kl 9.00

hej vi åker till danmark från lunds central på baksidan utav centralen

jag kör bil så vi ryms fyra i min
kl 9.00 hämtar jag upp folk !!!

be there

mitt nr 073 0 44 27 35 om det är något
 

Galtar

Aktiv medlem
Nu har jag slängt några bilder för beskådning från köpenhamn. Ska bli ql o se om nån lyckades få några vettiga bilder =).
 

MikeTheBike

Aktiv medlem
Var är mästerverken??

Boys,

kanontrevlig dag i Cph. Kanske inga mästerverk men något blev det väl i alla fall?? Kom igen nu, lägg ut dem i Blund-poolen. Vi måste kunna dela med oss och stötta och hjälpa varandra i vårt bildskapande!

Nu är det inte många timmar kvar till första snapsen - Glad midsommar!

Micke
 

David H

Aktiv medlem
Jag kan inte lägga upp bilder i BLund-poolen, Kan det vara så att Mats måste lägga till mig i listan över tillåtna användare?
 

MikeTheBike

Aktiv medlem
David H skrev:
Jag kan inte lägga upp bilder i BLund-poolen, Kan det vara så att Mats måste lägga till mig i listan över tillåtna användare?
Hmmm, vet inte riktigt, konstigt! Men killar som aldrig varit på Blund-träffar har ju lagt in bilder - det borde alltså gå. Prova vidare eller skicka en fråga till Fotosidan är nog det bästa jag kan säga. Någon annan som har en idé?
 
ANNONS