Annons

Träff 25/9, Borgvik igen:)

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Önskningar om ny träff i Borgvik med mer höstfärger kom upp i förra tråden. 25/9 är datumet som är satt för den. Tiden kan diskuteras..

Kopiera och fyll på listan så vi vet hur många vi är som möts i Borgvik då.

1. Lotta Elofsson
2.
3.
4.
5.
o.s.v...
 

Picture

Aktiv medlem
Hellre den på andra sidan ån uppe vid restaurangen, det känns som om man hamnar mer centralt i området då. Vad tycker Lotta?
 

lottawe

Aktiv medlem
WFS) (Picture skrev:
Hellre den på andra sidan ån uppe vid restaurangen, det känns som om man hamnar mer centralt i området då. Vad tycker Lotta?
Jag håller med om att parkeringen vid Kvarnen (restaurangen alltså) är bra.
11 funkar för mig med.
 

BAn

Aktiv medlem
1. Lotta Elofsson
2. Johan Asplund
3. Hans Svensson
4. Pontus Elofsson
5. Bengt Andréasson (om jag är utsövd och vädret lovande - p g a lång resväg)
6.
o.s.v...
 

lottawe

Aktiv medlem
Om jag inte kommer beror det på jobb. Försöker hinna få undan en hög nu men det ser inte lovande ut och ögonlocken börjar trilla ihop..

Fast kanske kanske hinner jag en sväng, om än inte till klockan 11.00.
Hans, jag har sjabblat bort ditt mobilnummer. Kan du skicka det till mig så ringer jag och checkar vart ni är om jag kommer efter.

(och förresten, utan mig kommer inte Pontus heller..)
 

lottawe

Aktiv medlem
Jag hinner antagligen komma efter framåt 12.00 (om Pontus låter mig jobba vidare nu) men hoppas dimman lättar aningen, för den är de supertjock just nu. Man ser typ 3 meter framför sig.
 

lottawe

Aktiv medlem
Hann med att plocka in en av dagens i pS innan maten:) Långt från den bästa, men väl den första..

Laddar upp fler ikväll och ser fram mot att se era.
Tack för en trevlig fotodag!
 

Bilagor

lottawe

Aktiv medlem
Du fick ju snyggt ljus på huset du..
(ska plocka upp mina såna filer efter nio i kväll när saker är lugnare)

Tills vidare, ett vattenfall till. (komprimeringsproblem till forumstorleken som vanligt.)
 

Bilagor

ANNONS