Annons

Fick Du mail i går?

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Lustig rubrik kanske, men vi vet att alla mail till de adresser som står på wfs maillista inte går fram. Några adresser på listan verkar inte fungera.

I går skickades en trevlig julhälsning och information om några tankar för framtiden ut. Flera Mail delivery droppade tillbaks, så ni som inte fick mailet ombeds att meddela mig er rätta epostadress så jag kan ändra på listan. Skulle orsaken vara någon annan än felaktig adress så kan vi försöka luska i ev. andra orsaker också för att lösa det.
Ni når mig via kontaktalänken i min profil.

En riktigt skön jul vill jag också önska er alla!
 

Picture

Aktiv medlem
För er som inte fick mailet så kommer det här i stället:

"Hej!

2005 går mot sitt slut och därmed också första året med Wermlands Fotografiska Sällskap. Elva träffar har vi hunnit med under året och vi hoppas på ungefär lika många under 2006. Ungefär 40% av er som står med på medlemslistan har varit med på någon träff under året som gått. Ingen har varit med på alla träffar även om några av oss har gjort tappra försök att hänga med på allt. Men så är det - det går inte alltid att få ihop tider som passar för alla. Förhoppningsvis dyker några av er som ännu inte varit med på någon träff upp under året som kommer.

Har ni förslag på teman för träffar under året som kommer får ni gärna höra av er till mig eller Lotta (länkar till våra fotosidanprofiler finns nedan) - det är bra om vi får bredd på våra träffar, så att vi får möjlighet att prova på olika typer av fotografering. Det som är på gång under vintern och våren är i alla fall någon typ av trivselträff i januari (då WFS fyller 1 år), därefter Lottas utställning i februari, lite senare blir det eventuellt en studiofotografering och slutligen så finns det lite lösa planer på att fotografera vid en motorsporttävling framåt senvåren. Dessutom kommer vi troligtvis att köra något slags fotomaraton, planer för detta håller i alla fall på att smidas. Men allt detta är lösa planer - inget är spikat och alla förslag är välkomna.

Ha nu en riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År och tänk på alla otagna bilder som ligger framför oss.

Hälsningar

Hans Svensson och Lotta Werner Elofsson

http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=14338 och
http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=42588
"
 

Bilagor

ANNONS