Annons

Liquid light

Produkter
(logga in för att koppla)

Gee

Medlem
Hade tänkt att testa liquid light eller något liknanade.
Någon som vet om något ställe i sverige att beställa det ifrån?
Eller utomlands. var man nu kan få tag på det billigast.
 

Lovely Lena

Medlem
Tidigare kunde man köpa det hos Photax i Nybro, men nu hittar jag inte det i deras katalog. Men de kanske vet var man får tag på det nu? www.photax.se.

Annars hittade jag en annons i Black & White Photography om ett ställe som heter Fotospeed, www.fotospeed.com. De verkar ha så mycket grejer till alternativa tekniker så jag vågade inte titta färdigt ens.

mvh
Lena
 

-Catherine-

Aktiv medlem
Jag är också intresserad av Liquid Light, men när jag letat efter butiker så har frakten varit minst lika dyr som själv flaskan (som inte heller är billig).

Kanske man kunde samla ihop lite folk här från fotosidan som är intresserade av produkten och göra en sambeställning?

Fraken inom landet kostar ju inte mkt..
 

MattiasL

Aktiv medlem
Jag köpte fotospeeds flytande emulsion på kameradoktorn. Inte billigt, runt 400 spänn för...kan det vara 2,5 dl... och jag har faktiskt inte ens använt den ännu, trots att det var två år sedan jag köpte den...
 

-Catherine-

Aktiv medlem
MattiasL skrev:
Jag köpte fotospeeds flytande emulsion på kameradoktorn. Inte billigt, runt 400 spänn för...kan det vara 2,5 dl... och jag har faktiskt inte ens använt den ännu, trots att det var två år sedan jag köpte den...
Det var ju intressant. Jag skall kolla upp tipset om Kameradoktorn. Visst är det stora pengar det rör sig om för en liten flaska, men som jag förstått i mina eftersökningar blir det i princip lika dyrt att köpa utrikes, i vissa fall ännu dyrare.
Jag vill verkligen ha en flaska :)
 

Gee

Medlem
Nej, det kostar ju redan tillräckligt mycket även utan frakten.

Du kan väl skriva nån rad här om du får något napp Catherine.
 
ANNONS