Annons

Koolla In Bilden !

Produkter
(logga in för att koppla)

Kalle_B

Aktiv medlem
Ni som har Photoshop CS... Prova Filter -> Gör flytande -> välj utbuktningsverktyget

Det tar ungefär 5 sekunder efter det att CS är startat.. :) Använd en "pensel" som är kraftigt överdimensionerad

Tog ungefär 8 sekunder för bilden nedan, men då gjorde jag tungan större också. .;)
 

Bilagor

avslutad140924

Avslutat medlemskap
vad har det här med "Action, Äventyr, Sport" att göra?

sluta förstöra andras forum o skaffa ett eget om ni tycker sånna här bilder är roliga

/hälsningar från Oskar som åkte till kontoret på tok för tidigt och fortfarande inte fått i sig tillräckligt med kaffe för att bli normal igen
 

bEPH

Aktiv medlem
Usch, vad negativa en del är i den här tråden, jag trodde inte att det var sant när jag läste den.

Bra jobbat Skruttapan, fram för mer bra bilder!
Utforska och prova, fastna inte i ett fack!
 

avslutad140924

Avslutat medlemskap
bEPH skrev:
Usch, vad negativa en del är i den här tråden
antar att det var mig du menade och jag är på intet sett negativ till tråden även om jag personligen inte är förtjust i "skojiga" bilder av ovanstående slag

det var endast trådensplacering jag påpekade, men nu ligger den ju i rätt forum så fortsätt experimentera grabbar - fram för utforskar och uptäckar glädje!

/Oskar, några koppar senare
 

Sten-Åke Sändh

Aktiv medlem
Ducka Skruttapan!

Att en lite "konstig" bild på en katt kan få såna följder. Drygt 10 inlägg och vi har en hel provkarta på Jantelagen på några få morgontimmar:

"Du ska inte tro att du är nån! Du ska inte tro att du är bättre än oss!" ekar det i ödsligheten tills storsläggan dånar ner över både kattskrälle och Skruttapa och mosar dem till en våt liten fläck.

Jag undrar hur nån ny användare av FS nånsin ska våga starta en tråd som läst den här tråden. Det är rena orgien i både medveten och förmodligen omedveten förminskning av en person och hans inlägg. Rent sorgligt läsning faktiskt! Kan man inte ha lite högre i tak än så här? Skjortan börjar verkligen kännas lite trång väl när man läser en del av sågningarna som radas upp här i "korrektheten".

Vad är det för fel med lite humor? Många är väl de "Photoshopfantomer" som förtjust börjat sin bana med att deformera nån bild med FS-verktygslådans allra märkligaste verktyg och filter".
 

bEPH

Aktiv medlem
fridhamre skrev:
antar att det var mig du menade och jag är på intet sett negativ till tråden även om jag personligen inte är förtjust i "skojiga" bilder av ovanstående slag
Det var inte så mycket dig jag tänkte på faktiskt, du förklarade varför och hade inget mot bilden som sådan.

Sten-Åke Sändh skrev:
Rent sorgligt läsning faktiskt! Kan man inte ha lite högre i tak än så här?
Så kände jag också.
 
Senast ändrad:

Sten-Åke Sändh

Aktiv medlem
bEPH skrev:


--------------------------------------------------------------------------------
Oskar Fridhamre (fridhamre) skrev:
antar att det var mig du menade och jag är på intet sett negativ till tråden även om jag personligen inte är förtjust i "skojiga" bilder av ovanstående slag

--------------------------------------------------------------------------------


Det var inte så mycket dig jag tänkte på faktiskt, du förklarade varför och hade inget mot bilden som sådan.



--------------------------------------------------------------------------------
Sten-Åke Sändh (Sten-Åke Sändh) skrev:
Rent sorgligt läsning faktiskt! Kan man inte ha lite högre i tak än så här?
--------------------------------------------------------------------------------


Så kände jag också.

Läste din medlemsintro:

Citat:
"Jag tänker och tycker ofta lite annorlunda, om inte annat av ren princip.

Blir du sårad av nåt jag skriver så är det inte meningen att såra, skriv gärna då att du blivit sårad, antingen i samma forum eller också i ett mail privat.

Jag anser att det är mycket viktigt att visa varandra respekt och det är inte alltid jag lyckas, mest pga. att jag skämtar om det mesta och det kan uppfattas störande. "


Är det kanske bara de som ser sig som lite "annorlunda",som reagerar över sånt här, så blir i alla fall jag brydd. Frågan är om nån som blivit så här "ångvätad" verkligen orkar ställa sig upp och tacka ja till ett samtalserbjudande och faktiskt säga att han känner sig kränkt och sårad. Risken finns ju att han bara tror att han blir överkörd igen när alla försöker backa ut ur forumet med den självcentrerade hedern i behåll.

Schysst intro Björn. Det är värt respekt. Nåt i den andan borde kanske stå i huvudet på varje nyöppnat möte så att vi inte glömmer att vara lite mer generösa än vi uppenbarligen är.
 

Poteta

Aktiv medlem
Sten-Åke Sändh, jag kunde inte skrivit det bättre själv!
Man glömmer lätt bort att vara ödmjuk när man slipper se varandra i ögonen.
 
ANNONS