Annons

Ett förslag på Lördag den 4 November

Produkter
(logga in för att koppla)

mimmi34

Aktiv medlem
Ett förslag på Söndag den 5 November

Va sägs som att ta lite stads fotografering i Dalslands enda stad Åmål på Lördag, Gamla byggnader K-märkta finns kvar några fina, vattenfalls bilder & vackra Åmåls ån...

Fika hos Malin & avslutning på Åmåls bästa pizzeria ( sveriges godaste Pizza )
 

Bilagor

Senast ändrad:

Picture

Aktiv medlem
Låter jättetrevligt, Åmål är hur fint som helst ju. Särskilt i den gamla stadsdelen och ner mot vattnet. Tyvärr funkar vare sig den 4:e eller den 5:e för mig... Marcus fyller 4 år den dagen och hans farmor och min bror kommer på besök från Göteborg över helgen. Det finns ingen annan dag som skulle passa? För det vore helt klart kul att komma ut en stund... sen är ju WFS-gänget alltid sugna på både fika och pizza, så... du lockar helt klart med rätt morot, om man säger så! :)

Funkar det inte med byte av dag så får ni ha det så trevligt, ni som kommer!

Snygg bild, Marie! :)
 

mimmi34

Aktiv medlem
men det är ju det med helger,
jobbar natt nästa helg,
sen ledig igen 9 dagar...
så visst om 14 dagar funkar det ju för mig igen.
Men är vi i Åmål så kan jag komma när jag vaknar 14.00 om ni vill ta det nästa helg...
Pigg & arlett hehe
 

mimmi34

Aktiv medlem
12 November passar det bättre ?

Om vi försöker 12 November go å glad kex choklad.
men ni får börja utan mig för jag måste sova till 14.00


Bilden tagen ur en cabb på Bluesfesten i Juli ÅMÅL
 

Bilagor

Picture

Aktiv medlem
Eventuellt kan jag den 12:e, jag är fortfarande lite osäker. Den 11:e skulle jag definitivt kunna, men det kanske inte funkar för andra?

Hallå förresten alla WFS-are... är det bara jag som är fikasugen? Och Sveriges godaste pizza låter väl bra? Kom igen nu! :)
 

Picture

Aktiv medlem
Nu har jag skickat iväg ett mail till alla i WFS. Skulle ni inte få något under eftermiddagen/kvällen så hör gärna av er till mig. Jag vet att en del adresser inte gäller längre och att vissa andra inte funkar av andra anledningar. Det vore skönt om vi kunde uppdatera listan så att så många som möjligt får den information som skickas ut.
 

murdoc

Aktiv medlem
11:e låter väl som en bra idé. Hade iofs tänkt mig en sväng till Karlstad då men det finns ju fler dagar.
Tror inte att jag överhuvudtaget har varit i Åmål så det blir en ny upplevelse.

Hans!
Jag kan ta hand om transportmedlen den här gången. Från Arvika vill säga.
 

lottawe

Aktiv medlem
Låter kul:) Men antagligen funkar inte tiden för mig denna gången heller.. Men om det förändras, så hojtar jag senare. Annars ser jag fram mot era bilder i tråden sen iaf. Hoppas ni får trevligt.
 

mimmi34

Aktiv medlem
Om du inte har varit i Åmål så är det ett måste
Här finns mycket vackert att fota, Kungsberget tex
ett berg mitt i centrala åmål, med utsikt över vänern & hela staden, var där uppe igår då var det underbart med första snön å solen med några minus grader...
Vänern som rinner in i centrum, vi har båthamnen stort sett i centrum oxå.
vackra hus i gamla delen av Åmål.
Å världens godaste pizza att inte förglömma...
 

Bilagor

  • 51.1 KB Visningar: 144

Picture

Aktiv medlem
Marie, vilken tid passar dig bäst på dagen om vi kör den 11:e? För oss från Arvika tar det väl cirka en timme att åka... kanske en och en halv om det är Tommy som kör! :)

Tommy - jag får väl utmana ödet och tacka ja till skjutsen! :)
 

Picture

Aktiv medlem
Jag har förresten ätit pizza några gånger i Åmål... vid något tillfälle på en pizzeria som gjorde superstora pizzor. Är det den? De liksom hängde ut över både tallriken och bordskanten... (nästan).

Typiskt mig att tänka på pizza klockan åtta på morgonen...
 

mimmi34

Aktiv medlem
Ja HANS de har stora pizzor men de har minskat på dem lite tycker jag...
Så nu hänger de inte över bordskanten längre tror jag
 

mimmi34

Aktiv medlem
Ja men räkna på 1 1/2 timme till Åmål.
Bättre sent än aldrig,
så kan ju Tommy köra om han vill...
om jag får sova till 12.00
men ni kan ju möta Malin innan jag har ju liksom jobbat natt...
Eller jag kan ju vara klar till 12.00 är det försent eller ? URK!
 
ANNONS