Annons

Volym i en tom tröja

Produkter
(logga in för att koppla)

petta

Medlem
Hej! Jag vill veta hur detta är gjort? Jag trodde först att det var gjort i datorn men det är tydligt att det är ett foto, men hur?
 

Bilagor

Dez

Aktiv medlem
Man har klätt tröjan på en osynlig människa..
Förlåt, jag kunde inte låta bli..
Följer tråden med spänning.
 

Erik Petersson

Aktiv medlem
Jag tycker mig kunna ana en slags ställning som man har trätt tröjan över. Det går tex en linje från axeln ner mot bröstet som ser att komma från en ståltråd eller en plastbit eller liknande.
 

Nome Nescio

Aktiv medlem
Stärkelse:

Man klär en modell och lägger på rikligt stärkelse. Sedan så väntar man en bra lång stund. Eftesom modellen inte får någon mat så minskar man i volym och kan åla sig ur.
Det är inge bra att använda mode modeller då de redan är så tunna innan processen startar, det är mycket bättre att använda B-skådisar eller andra som ofta misslyckats och därmed tröstätit enhel del.
 

StrangeOne

Medlem
nu ser jag inte bilden i sin ratta storlek, men som den visas pa denna sida sa skulle den latt kunna vara gjord i datorn...och det ar vad jag oxa tror att den ar...
 

malin.foto

Ny medlem
När jag tog sånahär foton (jag praoade som fotograf) så tog vi foton med en vit docka, sen tog vi ett foto där vi bara höll tröjan i ungefär samma ställning. Sedan klipper man ihop allt.
Sen fick man skugga och sådant i photoshop så det ser verkligt ut.
Jättejobbigt med randiga kläder.
 
ANNONS