Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Digitala pappersbilder

Produkter
(logga in för att koppla)

startraker

Aktiv medlem
Hej!

Håller på att göra en marknadsundersökning kring intresset för att beställa pappersbilder av mycket hög kvalitét från digitala bildfiler. Det handlar om mycket arkivbeständiga utskrifter som håller högre kvalitét, bättre akrivbeständighet och ger bättre färger än tex sibachrom.


Formaten på fotografierna är A3. De beställs via internet och levereras med vändade post. Vad är man som fotograf ungefär villig att betala för en sådan förstoring?
 

kaw

Aktiv medlem
Jag blir nyfiken på vad det är för slags tjänst. Har kommit fram till att det är just A3-formatet jag vill ha fler bilder i och vändande post vore inte helt fel.

Egentligen är jag inte intresserad att betala för arkivbeständighet. Det jag helst vill ha är billiga A3-bläckstråleutskrifter för 50 kr (max) vilket borde vara mer än 100% påslag för den som skulle erbjuda den tjänsten om inte pappret är det allra dyraste.

Finns det någon som erbjuder bläckstråleutskrifter? Om inte över webben+post så gärna inlämning och hämtning en timme senare i Stockholm :)
 
ANNONS