Annons

Plåta nästa helg?

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
100%-morsan har lyckats göra sig barnledig nästa helg och denna gången tänker jag faktiskt inte ens jobba..

Tänkte mig nog ut och plåta lite på lördagen 24/11, men inte bestämt vad. Någon som vill ha en wfs-träff då och som kanske rent av har någon ide om plats?
 

Graylingman

Aktiv medlem
Jaaaaaa!!!

Ja det vore skitkul! Om jag kan... Vet inte än. Får kolla upp det under veckan.

Vart åker man då? Nånstans vid Vänern kanske? Lite fri horisont, klippor, våta stenar i motljus :) Äsch, jag vet inte. Helst inte för långt att åka bara.
 

lottawe

Aktiv medlem
Skutberget
Liljedahl

Det är platser jag är hemma på som jag kom på direkt vid Vänern..

Eller varför inte runt Mariebergskogen och viken där? Där finns ju även fina bäckar, stigar och gamla byggnader in i skogen.
 

BAn

Aktiv medlem
lottawe skrev:
Skutberget
Liljedahl

Det är platser jag är hemma på som jag kom på direkt vid Vänern..

Eller varför inte runt Mariebergskogen och viken där? Där finns ju även fina bäckar, stigar och gamla byggnader in i skogen.
Liljedal... det får ni vänta med, eller köra i repris!

Jag fick hoppa av senast i maj när vi planerade utflykt. Jag kan inte denna helgen heller!

I Liljedal, på Buda(?), bodde min farmor hos sin morbror i sin ungdom ett antal år runt förra sekelskiftet - på glasbrukstiden. Jag har varit där och tittat lite för några år sedan , men inte hunnit mer, men dit vill jag igen - och gärna med kunnig lokalguide!

Så.... håller tummarna för att Liljedal inte förbrukas ;=)
 
ANNONS