Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Äldre blogginlägg visas inte

Produkter
(logga in för att koppla)

Makten

Aktiv medlem
Som rubriken antyder så "slutar" en blogg när man scrollat nedåt ett visst antal inlägg. Det finns ingenting som tyder på att det skulle finnas fler inlägg, utan man måste klicka på respektive månad, uppe till höger. Det tog rätt lång tid innan jag begrep det, och det är jag nog inte ensam om.

Jag föreslår att man sätter en tydlig och stor knapp längst ner där det står "visa äldre inlägg", eller liknande. Annars är det många som kommer att missa att det faktiskt finns sådana.

Jag håller absolut med!

Klickar man på knappen vore det bra om man fick upp en lista över alla blogginlägg, kanske mer ännu mer förkortade inlägg än i den vanliga listan?

Jag kan tycka det är bökigt ibland när jag ska hitta gamla blogginlägg i min egen blogg. Kommer man inte ihåg vilken månad man skrev det så får man klicka sig fram månad för månad tills man hittar det. Så även för den sakens skull vore det smidigt att kunna få upp en komplett lista över alla inlägg.

ANNONS
Götaplatsens Foto