Annons

Öde industri lokal???

Produkter
(logga in för att koppla)

Skötkonung

Aktiv medlem
Tjena på er.
Är ute efter en relatift stor öde industri lokal.
Gärna mycket betong och öppna ytor.
Och gärna i eller runt om Stockholm-Uppsala.

Jo glömde säga att det måste gå att få in ett
föremål som är 160-180 cm bred....
Tacksam för alla svar.
Med vänliga hälsningar Pierre.

Tjena på er.
Är ute efter en relatift stor öde industri lokal.
Gärna mycket betong och öppna ytor.
Och gärna i eller runt om Stockholm-Uppsala.

Jo glömde säga att det måste gå att få in ett
föremål som är 160-180 cm bred....
Tacksam för alla svar.
Med vänliga hälsningar Pierre.

Det ligger inte i Sthlm/Uppsala området men XXX gruvan är nog magnifik för dina ändamål. Vad där under en militärövning under lumpen och blev slagen av hur sunket och häftigt det var där:)

Senast redigerad av en moderator:
Lycka till säger jag bara.. Området är en paintboll arena nu (dvs kontoret och kulsinterverket) resten av byggnaderna på området används eller så vill inte ägarna släppa in folk och av rätt anledningar då UE klappträn och tjuvar brukar gå loss på området och förstöra allt de ser! Vilket är fruktansvärt synd....

Det närmaste stora industrin som jag vet om som ligger i Uppsala är Dannemora gruva och den är ju snart i drift igen så är nog rätt döfött där med. Men kodak hill duger väll? eller har de börjat med något byggprojekt där? Annars har jag för mig även att det låg ett pappersbruk någonstans i Stockholm men det borde vara rivet vid det här laget.

Skulle helst vilja se att du även ändrade namnet på orten eller tar bort inlägget så man slipper dra dit ännu mer nötter som förstör för oss som vill bevara det så länge som möjligt...

Mvh
Rasmus

Pappersbruket står än, men skall enligt NCC börja rivas nu i mars. Du får dock inte in något så brett utan att be NCC om lov. Men de vill bergis ha en slant för besväret. Slutscenen i "Luftslottet som sprängdes" är bla inspelat där.

Lycka till säger jag bara.. Området är en paintboll arena nu (dvs kontoret och kulsinterverket) resten av byggnaderna på området används eller så vill inte ägarna släppa in folk och av rätt anledningar då UE klappträn och tjuvar brukar gå loss på området och förstöra allt de ser! Vilket är fruktansvärt synd....

Det närmaste stora industrin som jag vet om som ligger i Uppsala är Dannemora gruva och den är ju snart i drift igen så är nog rätt döfött där med. Men kodak hill duger väll? eller har de börjat med något byggprojekt där? Annars har jag för mig även att det låg ett pappersbruk någonstans i Stockholm men det borde vara rivet vid det här laget.

Skulle helst vilja se att du även ändrade namnet på orten eller tar bort inlägget så man slipper dra dit ännu mer nötter som förstör för oss som vill bevara det så länge som möjligt...

Mvh
Rasmus

Sorry, viste inte att det låg till på det viset. Ville bara hjälpa till med tips.
Så som du beskriver det så är det helt rätt att skydda området från diverse vandalisering m.m

Hur som hälst, vackert var det!

Sorry, viste inte att det låg till på det viset. Ville bara hjälpa till med tips.
Så som du beskriver det så är det helt rätt att skydda området från diverse vandalisering m.m

Hur som hälst, vackert var det!

Lugna puckar bara de som är där och upplever området hjälper till att bevara miljön ifrån vandalisering :)

Jag var tvungen att göra framsidan av huset. Jag bestämde mig för att köpa byggnadsställningar för detta ändamål. Efter en lång sökning stannade jag vid https://xn--stllningonline . - herr talman! Vi svarade snabbt, diskuterade alla frågor, godkände ordern, och priserna biter inte. Vad kan jag säga om att använda den? Snabbmontering och hopfällbar ram, lätt, lätt att installera, kompakt lagring. Stabil, Tillverkad av hög kvalitet, täckt med ett skyddande skikt för hållbarhet. Eftersom jag behövde byggnadsställningar på hjul tittade jag bara på dem, och i allmänhet har de ett stort urval på platsen, ta en titt och se

Senast ändrad:
Det finns gamla industrilokaler med massa grafitti i Snösätra i södra Stockholm (avfart från Magelungsvägen, tror det heter Snösätravägen). Känns skumt, polisen brukar hitta lik där ibland.

Pappersbruket står än, men skall enligt NCC börja rivas nu i mars. Du får dock inte in något så brett utan att be NCC om lov. Men de vill bergis ha en slant för besväret. Slutscenen i "Luftslottet som sprängdes" är bla inspelat där.
Pappersbruket i Tollare det kan ni glömma å tänk inte ens tanken på att ens försöka tala med NCC Då kan lika bra försöka flytta på Kebenikajse "stavas ?? el på ren svenska dom släpper inte in någon över huvudtaget där knappt gubbarna på bygget får gå in där

Hur man ser att det är en spamrobot som bumpar en tråd:

1. Tråden är gammal som gatan
2. Spamroboten skriver någonting som kan tillämpas på alla trådar
3. Spamroboten har bumpat trådar tidigare här på Fotosidan på samma sätt
4. Spamroboten är inte folkbokförd i Sverige
5. En kommande viruslänk inkommer timmar efter att spamroboten gjort sin första kommentar.

• Gilla
Reaktioner: afe
ANNONS
Götaplatsens Foto