Estethia
Aktiv medlem
jag är hyfsat nybliven mamma, och plåtar förstås min stackars dotter till vansinne.. (det är min man som blir vansinnig, som knappt hinner peta på kameran ens)
det blir många bilder som följer olika händelser och när jag sen tittar på bilderna så bara "finns" det text till dom i mitt huvud.
vissa kommentarer är seriösa men dom flesta är ganska skojiga.
(pja.. well. jag har ingen hög skrattröskel.. ;o)
iaf, så jag sätter ihop bilderna i ett otroligt enkelt htmldokument där bilderna får en liten text under (oftast i talad form) och gör helt enkelt en bildhistoria av det hela.
så här:
Farbror Henrik hälsar på
eller:
Badrumsundersökning
eller riktigt låååånga dokumentärhistorier som denna:
Nathalie firas i dagarna tre!
eller ytterst korta och personligt riktade som denna:
Vykort från morbror
nu är jag nyfiken om det finns fler här som gör nåt liknande? inte nödvändigtvis på barn, utan rent allmänt. som skoj för vänner och bekanta eller liknande.
eller är det kanske bara jag som har "dokumentärnoja"? (kan jag knappast tro.. eller?)
tjosan!
)
det blir många bilder som följer olika händelser och när jag sen tittar på bilderna så bara "finns" det text till dom i mitt huvud.
vissa kommentarer är seriösa men dom flesta är ganska skojiga.
(pja.. well. jag har ingen hög skrattröskel.. ;o)
iaf, så jag sätter ihop bilderna i ett otroligt enkelt htmldokument där bilderna får en liten text under (oftast i talad form) och gör helt enkelt en bildhistoria av det hela.
så här:
Farbror Henrik hälsar på
eller:
Badrumsundersökning
eller riktigt låååånga dokumentärhistorier som denna:
Nathalie firas i dagarna tre!
eller ytterst korta och personligt riktade som denna:
Vykort från morbror
nu är jag nyfiken om det finns fler här som gör nåt liknande? inte nödvändigtvis på barn, utan rent allmänt. som skoj för vänner och bekanta eller liknande.
eller är det kanske bara jag som har "dokumentärnoja"? (kan jag knappast tro.. eller?)
tjosan!