Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

1ds mark 3

Produkter
(logga in för att koppla)

pete_samsonite

Avslutat medlemskap
hur ligger priset på denna om den är som ny? jag har haft min liggandes ute och folk verkar inte vara sugna, jag köpte den själv för 32 000 precis, och nu har jag även kastat med en 430 ex 2 i riktigt bra skick, är inte 29 000 bra pris då?

Canon 1ds mk3 och Nikon D3x är nog dom mest svårsålda kamerorna som finns idag, snart kommer det modeller som är dom överlägsna till en bråkdel av deras nypris, tyvärr tragiskt med sant =( För 25 000 t.e.x så får man en helt ny Nikon D800 som äter upp både 1ds:en och d3x:en, varför betala samma summa för en mycket äldre och omodernare kamera? Så tänker jag i alla fall.

Canon 1ds mk3 och Nikon D3x är nog dom mest svårsålda kamerorna som finns idag, snart kommer det modeller som är dom överlägsna till en bråkdel av deras nypris, tyvärr tragiskt med sant =( För 25 000 t.e.x så får man en helt ny Nikon D800 som äter upp både 1ds:en och d3x:en, varför betala samma summa för en mycket äldre och omodernare kamera? Så tänker jag i alla fall.

kasta ute den på tradera nu får se vad den genererar, den är ju inte riktigt i samma liga som den nya d800 mycket mer arbetshäst, det enda dom nya har är mer mp.

Hej

Det handlar om att sälja i rätt tid, hade du lagt ut den för 6 månader sedan hade du fått dina pengar.
Då fanns det inga som var till salu och jag letade för jag vill testa en.
Nu, 4 på FS och ytterligare ett antal på andra sidor för mellan 25 - uppåt. Idag handlar det enbart om köparens villkor, för mig ligger värdet någonstans mellan 18-20´ and dropping.

Krasst, eller hur.

Såg din annons på tradera -"Köp nu för 30´ " - Hur tänkte du nu ?? 1 kr och noll bud.

ANNONS
Götaplatsens Foto