Annons

1tim diaframkallning sthlm?

Produkter
(logga in för att koppla)

Paz

Aktiv medlem
Hej!

Efter att ha varit en trogen kund hos Fotoquick på Götgatan i Stockholm där jag alltid brukade lämna in mina diarullar har de nu tydligen slutat med diaframkallning på en timme.

Min fråga nu är om någon kan tipsa om ett bra labb i centrala Stockholm där de har en timmes framkallning för diabilder. För Småbild förstås, men det vore guld om det även fanns för mellanformat.

Tack i förhand.

Mvh Pasi

Re

Gå in på länkar på fotosidan och klicka på "fotolabb" och kolla på Team Framkallning dom har öppet dygnet runt men vet inte om dom har entimmes service.Ligger på Maria prästgårdsgata 12. kjellsn

Tack för svaren!

Team Framkallning lät intressant, har du själv provat att framkalla hos dem? Hur blev resultaten?

Mvh Pasi

Team Framkallning körde när jag var där senast endast negframkallning. Kan kanske vara så att det har ändrats sen dess men jag tror inte det för de har inte utrymme nog för en till maskin.

Hasse

Jag kan rekomendera Fotomax på Olof Palmes gata (T Hötorget), de är snabba (en timmes framkallning tar verkligen en timme), ligger bra till (mellan Drottninggatan och Sveavägen), har öppet lördagar och är trevliga att ha och göra med. De gör för övrigt diaframkallningen åt ett par andra fotobutiker också.

/Daniel

Re:

Nej jag har inte provat team framkallning! Finns även Prolabbet vid Danvikstull (prolabbet.se)
Ligger på Alsnögatan 11 plan 4.kjellsn

ANNONS
Götaplatsens Foto