Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

20D Svensk manual-Hjälp

Produkter
(logga in för att koppla)
Närmaste fotobutik som säljer Canon kan sälja en till dig. Kanske inte direkt en lagervara men de tar hem den på beställning.

Finns inte en svensk manual i pdf format ?
Att köpa är lite för enkelt :). Men på alvar, jag funderar på att köpa kamera och nu väger det mellan 20D och Minolta 7D. Jag har läst alla tester  men vill kolla lite i manual.

kan sätta flickvännen min på att översätta den tyska till svenska ..

... vsste att jag skulle få nytta utav henne någon gång ;)

Jxxxe skrev:
Finns inte en svensk manual i pdf format ?
Att köpa är lite för enkelt :). Men på alvar, jag funderar på att köpa kamera och nu väger det mellan 20D och Minolta 7D. Jag har läst alla tester  men vill kolla lite i manual.

Man kan gå in till en fotohandlare och läsa i manuelerna och prova kameran. Eftersom handlaren har kamerna som går att prova går den också att köpa och då har man kameran med sig ut och kan fotografera direkt, plus att man direkt kan läsa i den bifogade svenska handboken.

ANNONS
Götaplatsens Foto