Annons

80 länkar och 4 bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

zlice

Aktiv medlem
Nu är jag tillbaka till vad som diskuteras i andra trådar men jag ville synas, därav denna tråd.

Fotosidans startsida innehåller ca 80 länkar men endast fyra bilder. Jag liksom många andra ser gärna 'bild i focus'.

Jag skulle hellre se 20 bilder och 30-40 länkar under dessa.

Just nu ser det ut som 'text(länkar) i focus'.
Forumet är underbart informativt och intressant men hela startsidan fyller nästan länkar till forumet.
fotoforum.se vore kanske nått? ;)

Jag vill se bilder med nyligen inlagda kommentarrer på förstasidan.

zlice skrev:
Forumet är underbart informativt och intressant men hela startsidan fyller nästan länkar till forumet.
Jag vet inte hur du räknar, Stellan, men det finns faktiskt fler länkar till bilder än till forumet.

Vilket inte hindrar att jag också gärna såg fler bilder på startsidan.

Olle

David.. najs! ;)

Olle.. jag syftade mycket på länkar i allmännhet. Jag vill se bilder, inte länkar.. jag förstår hur du menar :)

"Klick, framme" är inte helt fel.

Jag tycker att ni fixar många fina funktioner här på sidan, snudd inpå kanske för många. Mycket arbete bakom som inte riktigt syns på "utsidan".
Det jag vill komma till att för mig (oss) som användare blir det till slut för mycket och rörigt att använda sidan.

Jag tycker jag tar mig fram hyffsat här på fotosidan men jag har problem med överskådligheten och jag använder säkert bara 10-20% av alla funktioner som ni fixar. Sen faller ju inte alla in i min kategori, många använder säkert sidan effektivare eller tvärt om.

Menyerna inehåller ju många av dessa funktioner så bort med dessa från startsidan och in med synliga bilder..

Angående tråden om bildstrypning och kommentarer så tror jag att de bilder som syns på förstasidan skulle få fler kommentarer än de bilder man måste "klicka, framme" på.

Bildväljaren tycker jag är superbra, den tar fram många fina gömda bilder. Mer åt det hållet, alltså synligt initiativ från användarna när det gäller bilder. :)

Kanske 'allas favoriter' bör synas på index. De bilder som fått högst betyg under senaste månadet och med flest kommentarer . Ungefär som bildväljaren men mer automatisk. (det har ni säkert redan tänkt på nån gång)

Jobba på, fotosidan blir hela tiden trots allt till det bättre :)

ANNONS
Götaplatsens Foto