Annons

Manualer och instruktionsböcker till Nikonprodukter

Emil-G

Aktiv medlem
Är det någon som har möjlighet att scanna/kopiera en manual till Nikons databakstycke MF26 (till F90x) och skicka till mig? Jag kan tänka mig att betala en slant, dock inte de 150 pengar som Nikon vill ha för en originalmanual!
 

J.R

Aktiv medlem
Blinkande bakstycke MF 21

Manual till MF21
Är det någon som har möjlighet att scanna/kopiera en manual till Nikons databakstycke MF21 (till F801s) och skicka till mig? Jag kan tänka mig att betala en slant.
 

bryngylf

Ny medlem
Nikon F50 manual

Jag har en Nikon F50 men ingen manual. Någon som vet var man kan hitta en på engelska eller svenska? I pdf-format eller beställning.
 

avslutat

Aktiv medlem
Manual till SB-28

Någon som vet om det finns en manual till sb-28 på nätet någonstans? Någon som har en manual över?
 

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Nikon har den tillgänglig för nedladdning men nu hittar jag den inte hos dem just nu bara för det. Kontakta mig så jag får din e-postadress så skall jag skicka den.
 

Brummelisa

Aktiv medlem
D70 instruktions manual

Hej!

Går det inte att få tag på d70:s instruktions-manual som tex pdf?
Jag skulle vilja läsa den innan jag köper en sådan, då jag tycker om att veta så mycket som möjligt :)

Jag hittar inget ställe (tex nikon.com) som har den och undrar om ni vet var den finns eller är det lönlöst?

/ Marcus
 

MattiasN

Aktiv medlem
chry skrev:
Håll till godo.
Själv har jag köpt D70, men INTE fått någon manual.

:(
Jag fick inte heller manual när jag köpte kameran, men en vecka senare kom en manual direkt från Nikon... och några dagar efter det kom ytterligare en från butiken. Faktiskt smidigt att ha en i väskan jämt och en vid sängen att plugga på kvällarna... om man inte har något bättre för sig :)
 
ANNONS