Annons

Affischlister, var köpa?

Produkter
(logga in för att koppla)

k.wos

Aktiv medlem
Hej,

Är det någon som vet var man kan köpa affischlister, gärna i en butik i Stockholm?

Jag hittar dem bara på denna sida, men man måste beställa så många och 150 kr i frakt.
http://www.rajapack.se/p.cfm/944-1154/Affischlister

Jag har sökt runt på lite olika hemsidor som panduro, clas ohlson, Gallerix, matton men det verkar inte ha, har dock inte kontaktat dem för att fråga.

Har besökt Svanströms/ Office Depot, de hade men de var endast till A4 sidor vilket är alldeles för små, minst 50 cm vill jag ha ha dem men helst 70 cm.

Hälsningar,
Katarina
 
En bra och trevlig affär (som dessutom gör professionella inramningar) i Stockholm är Kram på Surbrunnsgatan 48. De har en webbsida där man kan se sortimentet och sedan hämta grejorna i affären. Det är en liten affär, och de är ofta ute på jobb på gallerier o d, så det är bra att kontakta dem och bestämma en tid när man kan komma.

Deras affischlister är en betydligt biffigare variant än de vanliga av tunn plast, men i synnerhet för så stora saker som 70 cm blir det väsentligt mycket snyggare också, eftersom de inte böjer sig av tyngden.
 
ANNONS