Annons

Aluminium Väska

Produkter
(logga in för att koppla)

massemus

Avslutat medlemskap
Ngn som känner till vart man kan få tag på en , aluminium väska el liknande som duger till förvaring utav Kamera samt objektiv & blixtar.

Måste få plats med Canon 1d Mark II, 70-200 2,8L IS, Blixt 580EX, + diverse värdefulla saker..

Reser en del , och vill ha allt ordentligt skyddat ...

Mvh/ Magnus

Eller Storm Cases, deras jämförelse mellan sig och Pelican hittar du här. Dom har ingen återförsäljare i Sverige, men du kan enkelt och smidigt köpa en från UK på denna site.

Några synpunkter om Storm Case hittar du här och här.

-- Nicke

Senast ändrad:
Jag har min Lenstrekker 600 AW med teleobjektiv+hus+film på flyget, men nu när kraven är strängare så funderar jag på att sy en påse i ty neoprene där allt ligger. Sparar alltså ett par kg i vikt. Det finns alltså vi som tänker tvärt om också,, av tvång så att säga;)

Har du "Massemus" tänkt att använda den som handbagage? Då kanske jag upplever en typ Pelican som snäppet overkill + att den helt klart ser attraktiv ut för de mindre ärliga på en flygplats.

/Niclas,

Tips

ÖB och Rusta har, eller åtminstoner har haft, billiga al-koffertar. Jag köpte en som jag förvarar marinelektronik i. Den kostade 300 kronor och är inredningsbar, en toppenväska till kanonpris, den är desutom låsbar. Köpte den på ÖB i Luleå förra året.

Senast ändrad:
Tackar !

Får tacka alla , har beställt genom Clas Ohlsson som hade precis sån väska jag önskade..

Tog även lite inredning, utav gummi !!
Allt som allt = 500:- inkl frakt

ANNONS
Götaplatsens Foto