Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Andas på linsrengöringsduken
- Trådstartare Gulo
- Start datum
Linmajon
Aktiv medlem
Man andas ut vatten och koldioxid mm. Inget fett. Ser man till att inte spott flyger iväg så är det helt harmlöst. Har man en microfiberduk suger den damm och upp all vätska, även fett.
Nån som vet om billiga bra microfiberdukar? De billiga jag köpt har alltid luddat grymt mycket.
Nån som vet om billiga bra microfiberdukar? De billiga jag köpt har alltid luddat grymt mycket.
Gulo
Aktiv medlem
Linmajon skrev:
Man andas ut vatten och koldioxid mm. Inget fett. Ser man till att inte spott flyger iväg så är det helt harmlöst. Har man en microfiberduk suger den damm och upp all vätska, även fett.
Tack för svaret!
Det är ju toppen. Då flåsar jag på
apersson850
Aktiv medlem
Precis min tanke. Tänkte att denna tråd nu skulle dra ut i om det är Skåne eller Absolut Vodka som är bäst, och i så fall vilken smaksättning.
Men det är kanske att hoppas på för mycket?
Florestan
Avslutat medlemskap
Nej, det är inget att hoppas på alls. Smaksättning är, paradoxalt nog, smaklöst.apersson850 skrev:
om det är Skåne eller Absolut Vodka som är bäst, och i så fall vilken smaksättning.
apersson850
Aktiv medlem
Attans. Bara att hålla för näsan och svälja, då.