Annons

Ang. blogguppdateringar 17/5

Produkter
(logga in för att koppla)

ztenlund

Aktiv medlem
Ser väl sådär ut här (smal kommentarsspalt) efter uppdareringarna.

Antar att det beror på blogglayoutval.

Försökte kommentera elmfeldt's blogginlägg, men det gick sådär. Fick bara en sida där enbart blogginlägget syntes och kommentarsfältet hade försvunnit, efter att ha tryckt på Kommentera. Någon kommentar ser jag inte till, trots två försök.
 
Hej David. Här skriver du bland annat: Det kan vara bloggkommentarer, De ser "konstiga" ut om du använder den gamla "Bred layout". Speciellt om det är några långa kommentarer och svar. Ser ut som att det är mer menat för "Ny bred layout" ??? Med många vänliga hälsningar från Erik.

 
Kika! Det skall vara fixat nu
Ja det funkar. Jag tror att det finns ett annat problem - förlåt :) När jag står på "min sida" och har markerat att jag vill se "alla händelser", kan jag inte se att Joakim Örhn har lagt upp ett blogginlägg idag kl. 9.35 Jag måste gå under "Bloggare" för att hitta honom? Vänliga hälsningar. Erik

Varning - nu kan jag inte heller kommentera. Det var inte bara ditt inlägg som inte gick att kommentera utan nu har jag försökt kommentera LO och Bob Bovin. Ingenting händer. !!!
Mvh. Erik
 
Senast ändrad:
Precis! Tack för rapporten! Strax fixat!

Fortfarande inte helt bra på en del ställen. Tittade på ditt eget inlägg om uppdateringarna i telefonen och där är kommentarsspalten väldigt smal. Det var Chrome på Android, men om jag tar Responsive Design Mode i Firefox på datorn får jag samma effekt på olika "telefoner".
 
Fortfarande inte helt bra på en del ställen. Tittade på ditt eget inlägg om uppdateringarna i telefonen och där är kommentarsspalten väldigt smal. Det var Chrome på Android, men om jag tar Responsive Design Mode i Firefox på datorn får jag samma effekt på olika "telefoner".

Ok! Jag skall kolla över bredderna. Vi har tyvärr krånglat till det för oss med alldeles för många mallar med lite liite olika skillnader i design/funktioner. :)
 
Fortfarande inte helt bra på en del ställen. Tittade på ditt eget inlägg om uppdateringarna i telefonen och där är kommentarsspalten väldigt smal. Det var Chrome på Android, men om jag tar Responsive Design Mode i Firefox på datorn får jag samma effekt på olika "telefoner".

Fixat. Säg till om du ser nåt mer.
 
ANNONS