Annons

Anmäl dig till Ölandsresan den 13-16 maj!

Produkter
(logga in för att koppla)
Who´s that man??

Nån som känner igen sig....?
Plats : Ottenby Fyren

Ser även ut som jag lyckats få i en hyffsad sned horisont också..... *muttrar*
 

Bilagor

  • img_0145.jpg
    img_0145.jpg
    26.1 KB · Visningar: 424
Arleklint skrev:
Kjell har en egen stil

Väcker en gammal tråd till liv nu :p
Citatet från sida 24 nästan längst ned.
Jag undrar vad det stället heter då jag nu vill återvända.

Då vi alltid for iväg 10timmar innan normala människor går upp så var man en zombie som bara slussades in i en minibuss och bara följde med strömmen ^^

Tacksam för svar.
 
Stället heter Neptuni Åkrar och ligger precis norr om Byxelkrok på norra delen av ön.
Lycka till.

/P-O
 
Men roligt var det!

Har många trevliga minnen från den resan. Otroligt fint arrangerat och härlig stämning minns jag!
 
Magnus77 skrev:
Men roligt var det!

Har många trevliga minnen från den resan. Otroligt fint arrangerat och härlig stämning minns jag!

Jag kan inte annat en hålla med Dig. Väldigt många starka minnen.

En engång ett tack till Janne som drog en del av det stora lasset.

\\Sten
 
Janne ja.....har han lagt av fotosidan? Tråkigt i så fall. Fast å andra sidan är det många namn "från förr" som man inte ser här numera.
Us
 
sagan skrev:
Allt har sin tid..
Det är så sant Kim, hej förresten, trevligt att du dök upp här, du är ett annat namn jag saknat. I sanningens namn måste jag väl dock erkänna att jag inte är så aktiv här själv heller numera. Fast jag tittar in ganska ofta men bryr mig inte så mycket i diskussionerna.....
Us
 
Det var en välplanerad trevlig resa som Janne höll i.Är det några av er som varit där efteråt och tagit bilder ? Jag var där i höstas över en helg och ska förhoppningsvis tillbaka under våren.
Mvh/Annelie
 
Jag känner att jag måste hålla med er. Det var en mycket trevlig resa som jag gärna tänker tillbaka på.
Som sagt har allt sin tid, men det är roligt att kunna minnas det positiva som varit. Faktiskt är fotosidan en av de få internetcommunitys jag besökt som givit mig så många trevliga kontakter i verkligheten.
 
Sonnaren skrev:
Janne ja.....har han lagt av fotosidan? Tråkigt i så fall. Fast å andra sidan är det många namn "från förr" som man inte ser här numera.
Us

Hej på dig "Sonnaren" och hej på er andra "gamlingar", det var ett tag se'n. Det är ju precis som Kim skriver att allt har sin tid. Janne t.ex. kan man hitta på NaturFotoForum.se. Där finns även jag och några till.
Och resor, typ Ölandsresan, tja, vem vet, det kanske det blir igen (fast kanske inte via Fotosidan). Önskemål och diskussioner om det finns i alla fall.

/P-O
 
Hej P-O, nej, jag har inte varit på Öland sedan den resan, det var nära att jag hamnade där för ett par veckor sedan men jag kom i tidsnöd och det blev Kalmar som närmast....jaja, får väl hoppas på annat tillfälle, å andra sidan finns det ju fler ställen att åka till. Har i flera år varit andligen på väg till Orkney och Shetlandsöarna fast det har liksom inte burit hela vägen, men endera året så.....;-)).
Us
 
Sonnaren skrev:
Hej P-O, nej, jag har inte varit på Öland sedan den resan, det var nära att jag hamnade där för ett par veckor sedan men jag kom i tidsnöd och det blev Kalmar som närmast....jaja, får väl hoppas på annat tillfälle, å andra sidan finns det ju fler ställen att åka till. Har i flera år varit andligen på väg till Orkney och Shetlandsöarna fast det har liksom inte burit hela vägen, men endera året så.....;-)).
Us

Det är så det är, vi måste ha den där långsiktiga planeringen. något att se fram emot och planera inför och drömma om.

Men framför allt att insperas av.

Ha en glad PÅSK alla.

\\Sten
 
ANNONS