Annons

Annons för auktion

Produkter
(logga in för att koppla)

Gunnar D

Aktiv medlem
Jag tänker sälja av en del prylar p g a suget efter en kompakt..
Förmodligen lägger jag dom på eBay eller Tradera.
Frågan är om man får lägga in en säljesannons här på fotosidan som länkar till auktionen?
Känner mig lite kluven själv, bra för de som letar grejer o få reda på auktioner, men det är ju inte en försäljning via Fs.
Å andra sidan får man ju inte lägga saker till försäljning på t ex eBay och samtidigt annonsera på andra ställen.
Så, Fs-ansvariga o andra med åsikter, får man göra så?

Jadåså, då är det ju bara o ta bort denna tråden då.
Tyckte jag letade noga.
Tack för info.

"Vidarelänkning"

Menas med det alltså en webbadress/URL?
Om jag skriver i texten i anonnsen att saken hamnar på tradera om ingen hör av sig så får jag göra det?

Det är nämligen så att jag inte fått sålt speciellt mycket via fotosidan så efter att tag lägger jag ut saken på tradera. Om nån då skickar en fråga om saken så får dom ju till svar att den finns på tradera.

"Motljusskydd till Sigma 17-70, köp det innan söndag för sen reser jag bort två veckor och saken hamnar på Tradera under tiden", får jag skriva så i annonstexten? Känns ju ärligare att skriva det från början för som nu har jag varit lite orolig att nån som svarar på anonnsen efter nån vecka ska klaga på att dom får ett svar med en tradera-hänvisning.

Det är mest för att jag tycker att det skulle vara trevligt att sälja till en annan fotosidan-medlem som jag vill annonsera här.

ANNONS
Götaplatsens Foto