Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

att välja rätt Sigma EF-500 DG Super

Produkter
(logga in för att koppla)

.di

Aktiv medlem
hejsan.. sak lägga en beställning från tyskland nu i dagarna så undrar om det finns nån vänlig själ därute som kan hjälpa mig med lite tolknings problem..

technikdirekt.de sida kan man se att dem har 4st olika Sigma EF-500 DG Super.. ska använda den till min 300D.. så jag misstänker att det är "Sigma EF-500 DG Super EO-ETTL" med EO-ETTL som ska passa till min 300D.. eller kvittar det vilken man väljer..?? dem har följaden slutändelse..

EO-ETTL
MA-MADI
NA-ITTL
SA-STTL

nån som vet lite mer vad dessa står för..??

.di skrev:
hejsan.. sak lägga en beställning från tyskland nu i dagarna så undrar om det finns nån vänlig själ därute som kan hjälpa mig med lite tolknings problem..

technikdirekt.de sida kan man se att dem har 4st olika Sigma EF-500 DG Super.. ska använda den till min 300D.. så jag misstänker att det är "Sigma EF-500 DG Super EO-ETTL" med EO-ETTL som ska passa till min 300D.. eller kvittar det vilken man väljer..?? dem har följaden slutändelse..

EO-ETTL
MA-MADI
NA-ITTL
SA-STTL

nån som vet lite mer vad dessa står för..??

Men har du inte fått svar på det i en tidigare tråd????

EO-ETTL är till canon
NA-iTTL är till nikon
Dom andra två har jag itne koll på men det är inte relevant eftersom du ska ha till Canons kamera.

det kanske jag ha.. men jag tackar dig nu iaf.. tusen tack.. la beställningen nyss.. få väl hoppas att man får den snart..

Re: Re: att välja rätt Sigma EF-500 DG Super

De andra två:

MA-MADI: Minolta Dynax
SI-STTL: Sigma

--jalle

Dajo skrev:
Men har du inte fått svar på det i en tidigare tråd????

EO-ETTL är till canon
NA-iTTL är till nikon
Dom andra två har jag itne koll på men det är inte relevant eftersom du ska ha till Canons kamera.

ANNONS
Götaplatsens Foto