pgx
Aktiv medlem
Förmodligen har du köpt kameran utomlands! Därav goodwill.
Mvh Thomas
Båda kamerorna köpta i Sverige, en del av objektiven köpta på B&H och objektiven har världsgaranti men en del av dem var över 2år gamla.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Förmodligen har du köpt kameran utomlands! Därav goodwill.
Mvh Thomas
Undrar.. hur lång tid tog det innan Canon kontaktade er efter att ni fyllt i registreringen online ang. AF fixen?
Känns som att man är lite bortglömd, cps medlem verkar inte ha speedat på processen.
Har fyllt i igen för ett tag sen nu men inte hört nåt.. blää
Apropå förlängd garanti: Eventuella AF-problem med Mark IIIrna omfattas av "livstids garanti", d v s här gäller inte "enbart" den förlängda ordinarie garantitiden utan Canon påtar sig i princip ständig fri service/åtgärd när det gäller AF:n.
KÄLLA: CPS & Canon Support
Hur lång tid tog det för er innan Canon hörde av sig? Har fyllt i formuläret två gånger nu, första för över 3 veckor sedan. Står ju att de ska höra av sig inom 7 dagar... Någon som har ringt direkt till serviceverkstaden?
Hej jojo! jag har försökt att hitta denna information på CPS och Canon men inte lyckats. Du har inte möjligtvis någon/några direktlänkar?
Mvh
Mats





