Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Automatisk bevakning av bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

Walle

Aktiv medlem
När jag får kritik på en bild så laddar jag ofta upp den på nytt, efter att ha beskurit m.m. Då är man intresserad av att höra vad de som gav kritik på den gamla versionen tycker om den nya.

Hur vore det med en funktion så att bilder man kommenterar automatiskt bevakas så att man får ett meddelande när bilden laddas upp på nytt?

Bevakningsfunktionen fungerar så att om du laddar upp bilden och jag satt bevakning på dig så får jag ett mail.

Det har ju varit en del förfrågningar kring funktionalitet för "versioner" av bilder. Dvs att man skall kunna se A och sedan hur det blev som B, fast vi har inte gjort något med detta. Men det finns med i förslagslådan.

Jo precis, men min tanke är att det kanske kunde ske automatiskt. För det är nog inte många som sätter bevakning på alla bilder som de kommenterar.

Fast om man kunde ha ett smidigt system för versioner av bilder så vore ju det ännu bättre!

ANNONS
Götaplatsens Foto